Ot. Inte nu igen!!
När jag går hem från jobbet ca.20.30 så kör en ambulans med blåljus förbi mig!! Kommer till rondellen vid Tegelbruksgatan, vad får jag se?? Tre polisbilar och tvä ambulanser!! Går efter många om och men fram och kollar vad som hänt(mänsklig nyfikenhet). En ung tjej har blivit påkörd och ligger svårt skadat på gatan.. Bilisten har smitit!! Tjejen var så fint klädd, så antar att hon var på väg till en fest..Hon har blivit överkörd vid ett övergångställe tror dom. Lider med denna tjej och hennes föräldrar. Hon ligger inne med svåra huvudskador.
Det var inte länge sedan två tjejer blev överkörda vid ett övergångsställe på samma gata!! En av flickorna dog och den andra blev allvarligt skadat.
Snälla!!!
Skicka healing och kärlek till flickan och till hennes föräldrar!!
Tusen kramar till er alla!!

Mina tankar går till flickan och hennes anhöriga, jag sänder ljus till dom alla. Det är åter igen en repris på en plats som inträffar, sist det hände på den platsen så smet förararen då också.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag kan inte healing, men jag känner med dem. Det är så hemskt när det händer så'na här saker.

Jag sänder ljus och styrka både henne och de anhöriga. Man bli så illa berörd när detta händer. Tänker på dom:-) Ljus MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör