Här i Sundsvall med.. Fast det smälter bort på en gång.
Här nere är det molningt,torrt och utan snö…tack o lov…det får gärna vänta till november.

#2 Ja absolut! Men det är fint med snö (ett tag) det är synd bara att det blir så kallt på vintern.. =(

Hellre kallt än slask då

#4 Ja men usch! Så hinner man precis bli torr och varm så ska man hem igen.. Hua!

Snö-hua.Rätt åt er när man bor i fel sida av landet….Här skiner nästan solen och vi har 9,3 plusgrader idag.
Jag beundrar er som orkar med dom långa ,mörka vintrarna där uppåt-det skulle jag aldrig klara av.

I Karlskrona skiner solen, löven på träden är i höstens alla härliga färger. Det är väl en sådär 8-9 + grader. Hög klar luft… och jag ska bara njuta av det vackra idag!
Kram på er!
Solen skiner alltid bakom molnen~Ha en strålande dag!

Vintrarna blir ljusare med snö

Ja betydligt trevligare oxå

#6 Ja men nedåt i landet har ni mycket råare kyla, så man kan knappt gå ut. Här kan jag gå ut när det är 28 minus men i skåne klarade jag knappt 15 minus..

Snöblandat här….Inte alls nåt trevligt..
Bor i skåne så här skiner solen :P

Sonen kom och väckte mig imorse och sa: Mamma det snöar jättemycket! Det gjorde det också men nu har det regnat ett tag så snön är borta igen.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Samma här…borta alltså

det kom lite snöblandat idag :) ca i 15 minuter så jag har fått en försmak på vintern ÅÅ det gillar jag int alls!!!!

det är molnigt och kallt här i dalarna, jag hoppas att det inte komer någon snö än 

Förra året kom snön rejält här den 20 oktober, men i år kom det bara lite samma datum :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

ja du ser….ifjol kom de här oxå lite den 12de men de försvann dan efter

#19 Ohhhhhh ja man glömmer så fort….å nu e den snart här ..vintern
Jag ryser ända in i märgen när jag ser vinterbilder.
Fy…

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Nepp ingen snö här nere i skåne. Men en solig o härlig dag har vi haft =)