Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 372 ggr
pelleplutt
0

snö

De snöar här idag!

KamillaB
0

Här i Sundsvall med.. Fast det smälter bort på en gång.

Brokenfether
0

Här nere är det molningt,torrt och utan snö…tack o lov…det får gärna vänta till november.Skrattande

KamillaB
0

#2 Ja absolut! Men det är fint med snö (ett tag) det är synd bara att det blir så kallt på vintern.. =(

pelleplutt
0

Hellre kallt än slask då

KamillaB
0

#4 Ja men usch! Så hinner man precis bli torr och varm så ska man hem igen.. Hua!

galdra
0

Snö-hua.Rätt åt er när man bor i fel sida av landet….Här skiner nästan solen och vi har 9,3 plusgrader idag.

Jag beundrar er som orkar med dom långa ,mörka vintrarna där uppåt-det skulle jag aldrig klara av.

Tinnie
0

I Karlskrona skiner solen, löven på träden är i höstens alla härliga färger. Det är väl en sådär 8-9 + grader. Hög klar luft… och jag ska bara njuta av det vackra idag!

Kram på er!

Solen skiner alltid bakom molnen~Ha en strålande dag!

felixifokus
0

Vintrarna blir ljusare med snö

pelleplutt
0

Ja betydligt trevligare oxå

KamillaB
0

#6 Ja men nedåt i landet har ni mycket råare kyla, så man kan knappt gå ut. Här kan jag gå ut när det är 28 minus men i skåne klarade jag knappt 15 minus..

Pomperipossa
0

Snöblandat här….Inte alls nåt trevligt..

[Lill-Jonna]
0

Bor i skåne så här skiner solen :P

Elisabeth-J
0

Sonen kom och väckte mig imorse och sa: Mamma det snöar jättemycket! Det gjorde det också men nu har det regnat ett tag så snön är borta igen.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

pelleplutt
0

Samma här…borta alltså

harmoniee
0

det kom lite snöblandat idag :) ca i 15 minuter så jag har fått en försmak på vintern ÅÅ det gillar jag int alls!!!!

snowdrop_
0

det är molnigt och kallt här i dalarna, jag hoppas att det inte komer någon snö än Hemlis

Elisabeth-J
0

Förra året kom snön rejält här den 20 oktober, men i år kom det bara lite samma datum :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

pelleplutt
0

ja du ser….ifjol kom de här oxå lite den 12de men de försvann dan efter

Tinnie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu när vi pratar vinter, så måste jag bara få visa en bild
Så här såg det ut den 31/3-2005 hemma hos mig. Normalt sett så börjar de tidiga vårtulpanerna blomma i mars här, men inte 2005. Måste dock säga att ungarna älskade snön, men i mars månad så hade även de tröttnat!

harmoniee
0

#19  Ohhhhhh   ja man glömmer så fort….å nu e den snart här ..vintern

Farwuq
0

Jag ryser ända in i märgen när jag ser vinterbilder.

Fy…

Ledsen

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Sissan3
0

Nepp ingen snö här nere i skåne. Men en solig o härlig dag har vi haft =)