Ny medlem
Jag heter Louise och gick in som ny medlem idag,har varit medlem på ett annat forum i några månader.Har väl egentligen inte varit inne där så ofta utan för det mesta läst eftersom jag har så stort intresse för det övernaturliga och det fanns ju ett medium på sidan så var det ju ännu trevligare att få läsa om hur dom jobbar.Men tyvärr blev det lite turbulens där inne när en medlem skulle spå sig och fick återbud. Efter det började och som jag tycker rena smutskastning av ett annat medium därinne, jag skrev några inlägg och blev illa berörd när hon påstod att jag gjorde reklam för ett annat medium bara för jag tagit kontakt med henne genom hennes arbete, och tyckte hon gjort ett bra jobb för mig, men jag känner personligen inte henne. Jag i min enfald trodde att ett medium var både andlig och ödmjuk men jag upplevde henne som kall och att hon ville finna fel på andra medium. Men det här är min uppfattning och många tycker säkert hon är bra och upplever henne annorlunda än vad jag gör. Blev bara så ledsen över hennes agerande/fiffi

Välkommen hit Fiffis! Hoppas att du ska trivas hos oss på Övernaturligt iFokus!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Välkommen Fiffi!
Välkommen hit och den för det mesta trevliga stämning som råder här! :-)

Välkommen fiffi.Det här är en bra sida.alla trevliga. kram

Välkommen hit Fiffi hoppas du ska trivas bra härinne…
ljus Rose

Tack, härinne verkar ni så trevliga allihopa så jag är verkligen glad som hittade hit/ha en trevlig kväll
trist det du råkat ut för…Här är lite stelt mot nya men gott att va.
Hej Fiffis! Tråkigt att du har dåliga upplevelser nån annanstans men jag hoppas du kan lämna det bakom dig och förnya dig själv härinne. :)

VÄLKOMMEN Fiffi
välkommen Fiffi, här försöker vi hålla god ton, och i slut endan får man många vänner om man gör det. så du kommer nog trivas.

klart jag ska oxå välkommna dig in…vart ska inte sleven va..jo här hos mig förstås….hoppas du kommer att trivas här…här är det för det mesta glatt o roligt..du kan få många galna skratt..du kan även få va med att ro vinkingabåten..när det kör igång….en lite fräckis kan oxå ramla in här o där…ibland skrattar du så du gråter kvidar som en lite gris..ojar dig för din mage..ja du..välkommen i galenskaperna ha ha ha…kram

Ja Drutten jag trivs verkligen härinne, har nu kollat runt på Forumet och här verkar vara trevliga och roliga människor här. Mycket bra läsning som ger en ideer hur man ska göra i vissa situationer. Tack till allasom hälsat mig välkommen hit.Kommer nog att få sitta härinne en del och läsa artiklar mm/fiffi

#12 Ja det finns många artiklar så läsning saknar man nog inte :)
Elisabeth

Hej Fiffis!
Här kommer en välkomstkram från Morsan!
Det är möjligt att det kanske är stelt mot nya, det tycker väl inte jag kanske, men däremot är vi många som är väldigt aktiva på sajten och har fått väldigt bra kontakt med varann. Jag tror faktiskt att många har fått en massa nya vänner! Det kanske är svårt då att bryta igenom som ny medlem! Men om det är så måste vi alla jobba för att alla ska känna sig välkomna!
Åsa

Hej fiffis välkommen till en mycket bra sida

Jag är ju själv en färsking härinne men ansluter mig till välkomstkommitten.
Vaddå??? Stelt mot nya….det har jag då inte märkt nå't av….tvärtom…

Välkommen Fiffi! 

hmm angående din tråd… ny medlem.
det kan väl inte vara så att du är moster åt elisabeht! ingen är helt anonym på nätet!
och jag sitter på det forum du menar att det är så dålig stämning i och det kan jag då inte hålla med! utan du vart nog bara stött att du fick fråger som du inte ville ha och att du fick svar som du inte hade väntat dig!
men jag hoppas att du trivs bättre på detta forum!

#18 Men vad är nu detta??? Moster? *asg* Då får jag be dig att kolla mina mostrar först innan du hoppar på oskyldiga! En sak ska du veta, jag är inte släkt med Fiffi. Såna här påhopp accepteras inte här mot våra medlemmar!
Elisabeth
Välkommen Fiffis
Detta forum går inte att jämföra med ett annat,här bryr sig dom flesta och är godhjärtade. Skulle någon bete´sig dumt så får den en åthutning till bättring..annars bye,bye…
/B

Egentligen en ganksa oskyldig fråga om nu inte rubbade -runar borjat komma med anklagelser om händelser på ett annat forum.
rubbade-runar borde passa sig för att följa efter folk mellan forumen å komma med anklagelser. Det kan ju ses som förföljelse, stalking
eller nåt.
SEV har talat.
Väkommen!!

ok då missuppfatade jag hennes skrivande på det andra forumet. men jag fick uppfattning att ni var släkt och att du hade hjälpt henne att hitta hennes son. för om man läser din blogg så står det "en närstående" och fiffi har ju skrivit i det andra forumet att du hittade hennes son! och att hon har gått kurs med dig och haft en mycket tät kontakt med dig!

#23 Det skulle passa fint me en lika offentlig ursäkt som anklagelsen var!
SEV 

#23 Angående försvunna personer så har jag jobbat med många såna fall men det som var jobbigast var när det drabbade en närstående. Ta reda på sanningen innan du gör personliga påhopp! Det stämmer att hon har gått kurs hos mig för länge sen och under kurstiden hade vi kontakt, givetvis!
Elisabeth
#23 Det var väl själve F*N..har du något gott att tillföra detta forum överhuvudtaget??? Det enda man läser är en massa gnäll!!! Vad jag har uppfattat av så gott som alla dina inlägg så handlar dom om att rättfärdiga en massa pm och ett annat medium…kan du lägga ner det nu kanske och gå vidare??? Du är urtråkig!

rubbade-runar!
Nu skriver jag det här för sista gången så jag hoppas du förstår nu:
Håll dig till dom ställen där du trivs istället! Detta sk "medium" blev avstängd härifrån och att bli avstängd blir man inte för småsaker, inte ens på det sätt som du beter dig här, så vi alla vet att det finns starka grunder för det. Sen att hon vill hämnas på mig på alla sätt och vis för det, ja det är ju hennes sätt att hantera det som hände för flera månader sen. Men det har varken du eller andra med att göra! Jag lägger mig inte heller i det, hon får väl bearbeta sina känslor på sitt sätt, men bör kanske göra det utan att dra in andra i det.
Så nu hoppas jag att det här får ett slut på Övernaturligt, om du/ni har problem om mig eller forumet så får ni maila, men forumet ska inte vara någon plats för påhopp eller smutskastning!
Du får gärna vara här men då i ett gott syfte, andra inlägg som rör det här kommer att raderas! Så det här jag skriver till dig nu är det sista som publiceras här om det ni håller på med. Så jag uppmanar dig nu att lämna allt det utanför övernaturligt!
Elisabeth
Välkommen hit fiffi! Här kommer du att trivas! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Välkommen!!
. Kram Maili
#21 #24 Ja du, det har vi verkligen samma åsikt om! 

#30 Ja, men det verkar vara dålig stake i en del som inte vågar stå upp för sina misstag. Å ja, jag menar rubbade-runar.
SEV 
Välkommen hit !
Allting är möjligt
Välkommen hit till oss,
Välkommen hit till oss,

Rubbade-Runar, vad snackar du om att ingen är anonym på nätet. Jag har gått ut med mitt alias som jag hade på det Forum du menar, men du har hittat på ett nytt för jag har då aldrig sett någon som heter som du därinne. Och det jag skrivit där står jag för och att jag tycker det blev dålig stämning där så måste väl jag få tycka och tänka hur jag vill eller ska jag fråga först? Jag undrar vems ärende du springer eller leker du detektiv åt någon? Måste man vara släkt med Elisabeth Johansson för att tycka att hon är ett seriöst medium? En gång för alla, vi är inte släkt. Är det det ni hänger upp Er på att jag skriver att hon är ett seriöst medium på Erat Forum? Ja jag trivs här och tack till Er som hälsat mig välkommen hit/fiffi