Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1327 ggr
[Ily143]
3

Spöke i mitt hus

Hejsan! Jag har alltid trott på spöken och det övernaturliga vilket min mamma också gör. Här om dagen så var jag ute och gick med mina hundar, på väg hem så såg jag en skugga av en man röra sig intill vårt hus. Jag trodde först att det var en människa men jag kom väldigt snabbt fram till att det inte var det. Vi har väldigt mycket ljus runt om vårt hus och jag hade sett någon typ av hudfärg om det var en människa, men den här skuggan var helt kolsvart och det såg ut som att den flöt fram. Mina hundar reagerade också väldigt, dom såg skuggan och blev oroliga och började dra och blev lite reserverade eller så.  Jag pratade med min mamma om det och hon hade också sett skuggan springa över tomten, hon hade gått ut för att titta vad det var men då var den borta.

Kan det vara en ande eller ett spöke som försöker söka kontakt med mig och min mamma?  Vi pratade med min pappa och min bror som inte tror på sådant och dom sa att dom inte sett något, dom skrattade bara liksom. Jag är lite rädd för jag undrar liksom vad det här spöket vill mig.. Min hund har innan stått i mitt rum och skällt upp i luften så jag tror att det här spöket har varit här innan. Det har också ramlat lite grejer som egentligen inte kan ramla och hänt lite grejer man verkligen inte kan förklara. När jag var mindre såg jag också en man stå i min dörröppning mitt i natten. Jag har en känsla att det kan vara samma man? Vad vill han mig och min mamma? Hade jätte svårt att sova inatt :(

_Fisken
0

Blev natten ok?

mr.ehrenholm
0

Om du känner att du vågar så kan du ju fråga "mannen" om han behöver hjälp med något?

[Ily143]
1

#1 natten var okej har bestämt mig för att inte försöka vara rädd hehe #2 ja jag tänkte försöka att fråga honom om det är något som han behöver hjälp med, hoppas nästan att jag ser han igen…