Etikettmedlemspresentationer
Läst 2089 ggr
[Conquer&Colonize]
2016-02-22, 04:38

Lite om mig

Hej. Jag är en dag drömmAnde kille på 26år, lugn och harmonisk. Katter och hundar dras gärna till mig.  För mig är min kropp min andeDräkt, jag kan klä av mig den. När jag var liten så led jag ofta av sömnparalyser, som att någon satt på mig. Min hjärna var vaken men min kropp sov, försökte skrika och slå mig ur paralysen tills den tillslut släppte och jag kunde röra mig. Hade ofta skräck upplevelser och kommer ihåg känslan "nej inte nu igen" när surret i öronen och vibrationen i kroppen, som energi som rusar i fullfart genom kroppen, och lärde mig att avbryta i tidigt vibrationsstadie. Pratade aldrig med någon om upplevelserna. När jag var 15 år ca så började jag läsa om Astralresor/UKU och kände YES jag är inte tokig och det finns flera som mig. Blev nyfiken på det astrala igen och provade en guide jag hittade om att öppna ett tredje öga. Har väldigt lätt för att slappna av och efter knappt en halvtimma började vibrationerna komma och surret blir högre och högre tills jag lyftes ut ur min kropp i en ELBOLL av energi och snurrade runt och såg mig ligga på rygg i sängen. Hade alltid drömt om att kunna flyga och nu kunde jag det, igenom saker. Oftast flöt jag upp ur kroppen, ibland slungades jag ut från sidan. Besökt platser jag aldrig ens kunnat fantisera om.  Från den materiella världen till en dimensionslös värld där inte upp, ner, höger, vänster finns. Det är helt tidslöst och har avsaknad av avstånd. Slutade besöka astralvärlden då jag fick för mycket negativa upplevelser, mött hemska ärkeväsen, svarta moffar, änglar, druider, rymdpoliser M.m. Blev avskräckt.

Jag skulle vilja börja astralprojecera igen, jag mediterar om kvällarna fast inte i syfte att resa. Nu när jag vill ut igen så går jag ner i djup Meditation i ibland 45minuter tills jag lägger mig på sidan för att sova istället. Ibland tidigare, kommer bara till tidigt vibrationsstadie ibland. Jag vet hur viktigt det är med rätt andning och setup, men jag tror inte att jag vill tillräckligt mycket. Eller har jag förlorat min andliga spenst? Skulle behöva en guide, någon som kan pusha mig eller bara dela med sig av sina upplevelser, vill gärna börja träna på att klardrömma. Roligare om man är två eller flera som uppdaterar sig om framsteg i sin andliga utveckling.

Kommer skapa fler trådar om mina intressen kring det oförklarliga.

Upp till toppen