Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 1193 ggr
Maili_K
1

Vem är du?

Låg en dag här och tänkte på mitt namn. Jag heter Maili Kaukinen. Upprepade mitt namn flera gånger. Vad händer?? Helt plötsligt hör jag en tydlig röst som säger. - Du heter Maili Kaukinen men ditt ursprungliga namn är(Förvånad)- Miriam von Glimmer! Det kändes så rätt på något vis!!??

Har någon upplevt liknande?

Elisabeth-J
0

Hahahaha jaaa!!! Du fick ju ett namn på mig en gång, minns du det? Elisabeth mac von Beth Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

zeretki
0

Nej, det kan jag helt ärligt säga att jag aldrig upplevt. :)

Bybo
0

Maili å Bettis..har ni kollat upp namnen?

Maili_K
0

Jaa!! O, Så öppnade de en pub innom kort som hette något liknade här i stan..Anknytning till Irland? Eller?

Ska vi döpa om oss??

Kramar

Maili_K
0

Ska kolla upp det imorgon!

Elisabeth-J
0

#3 Jag kollade det men det var några år sen så jag ska leta fram det så ska jag berätta sen Glad

#4 Ja det var Josef som öppnade en pub veckan efter och den heter Mac Beth Skrattande Det har en anknytning till Irland Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tuva-Lena
0

Inatt hette jag Sonya Koragjini. Helt sant! men var jag fick det ifrån har jag ingen aning om…

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

MOTHERS_LOVE
0

Ja,för länge länge senn.Det var för många år senn.Jag vet inte riktigt VAD jag gjorde eller VART jag var__jag fick bara upp ett annat namn som jag kännde att jag hette.__namnet  Ramona.(konstigt.)

Maili_K
0

Måste vara en påminnelse från ett tidigare liv!! Ska försöka forska i det jag fick..Återkommer om jag får napp.Hemlis

harmoniee
0

ler….detta ska jag åsså testa….

pelleplutt
0

Ja va skotte å hette stuart