Osynliga Tårar.
Jag håller på att skriva en bok, som handlar om mitt liv och om min uppväxt.
Skulle vara kul att se hur många som är intresserade av att läsa den sen.. Givetvis skickar jag då ut den gratis. Tar inte betalt utav folk som behandlar andra bra. :)
Klart jag är intreserad :-)

Jag är väldigt intresserad! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Självklart är jag jätteintresserad!!! Det ska bli jättespännande!
Jag med!!! Har själv haft funderingar åt det hållet och har massor av manus i byrålådan, men så blir det bara stopp! Tvärstopp! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Jag är väldigt intresserad bra gjort.

Vore jättekul att få läsa din bok! Har du skrivit på den länge? Jag menar hur lång tid tog det för dig att skriva den?

Jag är intresserad av att läsa din bok.

ojdå..det skulle va kul att få läsa denna bok…har väl haft i mitt bakhuvuda oxå om en bok o mig..eller nu har det blivit mer om min ängels korta liv här på jorden…kram
Jag skulle gärna läsa din bok, allt som handlar om människor intresserar mig och när riktiga människor(inte professionella författare) skriver så blir det så fantastiskt fängslandeberättelser eftersom de är äkta.
Grattis,för att det bidde en bok,oh så spännande att läsa,

Va spännande, jag är intresserad av att läsa din bok! 

Här har du en till som är intresserad! Precis som det skrevs här ovanför så är "riktiga" människors berättelser fängslande!

jo, att jag är intresserad det vet du nog,
grattis till att det flyter på för dig

Jag läser gärna din bok när den blir färdig

Får man fråga hur du tänkt ge ut den? Books on demand eller har du andra planer?
Ja vet ej ritkigt. Man kasnke kan ge sin adress och jag skickar som ett paket :)

Hade inte sett den här tråden tidigare, blev ju medlem här efter den hade varit uppe…och har inte riktigt hunnit läsa ifatt allt ännu.
Självklart är även jag intresserad av att få läsa din bok.