Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 397 ggr
[Lill-Jonna]
0

Finns det??

Finns det någon slags "fälla" eller vad man ska säga så att man kan se att det spökar?

felixifokus
0

montera upp en webcam på det misstänkta stället?

Elisabeth-J
0

Jag vet inte vad du menar med "fälla"? När det spökar eller som jag hellre uttrycker det, när andevärlden kommer på besök så märken man det om man är mottaglig för det. Man kan nog inte gillra någon "fälla" för att se det. Kanske en videokamera men det är väldigt ovanligt att man kan fånga det på bild och film.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Lill-Jonna]
0

Jag och min kompis har miljoner gånger satt en filmkamera där och det har hänt massor på bandet.Vi har gjort några "fällor" men självklart fungerade inte dom :P    Men  iallafall, första gången vi satte filmkameran där så hörde vi ett högt och tydligt pip "lät underligt" sen hörde vi klart och tydligt andetag fast vi var själva hemma så vi var ju inte där, sen hörde vi massor av gånger att någon "pillade" på kameran och sänkte ljudet (jag skojar inte) sen hörde min kompis (inte jag) fotsteg. Sen har det hänt MASSOR av andra saker men jag kan säga 2 läskiga saker.

Den ena gången var när jag ställde kameran där när INTE min kompis var hemma hos mig. Där vi ställer kameran finns en spegel precis framför så man kan bara se en prick (ljuset från kameran) den har flera gånger blivit suddig när min kompis har varit här men det trodde ju vi att det var kameran så cp:a sig. Men denna gången blev pricken som vanligt suddig sen (jag skojar fortfarande inte) zoomades pricken ut om man säger så och försvann helt plötsligt i ca 2-3 skunder sen kom den tillbaka. SKITLÄSKIGT. Sen för inte så länge sen när min kompis och jag var själv hemma så ställde vi som vanligt kameran där och mitt i allt så hörde vi 2-3 TYDLIGA knackningar i väggen i rummet. Varje gång vi ställer kameran i det rummet är det någon som rör den, det hör man lätt.

MOTHERS_LOVE
0

Tja,gör som jag__bjud hem ett Medium.(detta Medium som vi hade här hemma,hon sa olika saker som bara jag o familjen visste något om.Hon kunde inte veta det i förväg eftersom inte vi kände henne ens.)

nilla_2
0

GHOUST BUSTERS ursäkta ev felstavning,ni kommer väl i håg den gammla 80-talsfilmenFundersam

Topsekret
0

Att fånga en ande i nån slags "fälla" lät mycket svårt. Enda sättet är isåfall kort/film .

Ha en ba fortsättning på kvällen :)

MVH Joanna