Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 603 ggr
Elden
0

känner en närvaro

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan inte sätt fingret på det men det känns som om någon är här. Absolut inte i någon negativ form utan snarare är känslan lugn (och kanske en anningens sorgsen).
Vet inte vem eller vad, har inga konkreta händelser att bekräfta känslan med och vet inte riktigt hur jag ska få svar…

Skickar med en nytagen bild (typ nyss) och om nu nån skulle kunna känna nått av den och kanske ge mig en ledtråd eller två vore jag ypperligt tacksam.

BranDuir
0

jag tonar in på dig….och det enda jag kan få fram är en beskyddande energi….sedan kommer ord som …saft och bullar….gertrud….jag ser också en nyckel…och en stor kraftig häst med en tydlig stjärn…nordsvensk eller rentav en ardenner…Rockelsta…Håven (?)….och sedan någon som heter Holger  en liten satt bred man som pratar  danska i en ladugård där han jobbar….efter bilderna är det på 50 talet…… lite osammahängande…..men det är det som kommer upp omedelbart….

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

medicinmannen
0

Jag känner en ruskigt varm känsla på kortet.  Med harmoni, ngt positivt är i görningen. Kanske en vinst ? Köp en triss i helgen på ica. fråga efter en siffra på trissen som är ngt udda t,e,x 57. Har de ej det numret går du till nästa känns som 57 är siffran för dig i  helgen. Tycker det känns som du är på väg ngn stans med, kan ej säga om det är i livet eller om du skall planera någon resa snart till någon nära släkting. Jag ser färgen röd mycket när jag skrev ut kortet i min färg skrivare. Känner med på kortet jag får en värme som är ngt fruktansvärt. Håller du på bli sjuk ?

Mvh Medicinmannen

cattigirl
0

hej stump.

sorry att jag har "öppnat" dig…. men jag känner också något snällt. men vet inte vad. känner inte mannen din något? jag har mycke att göra nu men vi kanske kan träffas hemma hos dig innan mässan nästa söndag? eller är känslan med dig hela tiden?

kram på dig gumman

Elden
0

Du gums, det är lungt! Du hjälpte mig bara öppnat nått jag inte klarade själv =) Detta känns som om det är mitt… Har känslan med mig hela tiden, mer eller mindre starkt =) Kram!

#1 och #2 - tack för era svar! Dom säger mig inte så mycket i dagsläget men det kanske kommer

Elden
0

av någon anledning känns närvaron fyrbent… jättemysko, har inte upplevt nått liknande förr. Känns som om närvaron är strax bakom mig på högra sidan. Jag är förvirrad…

Elden
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

(menar inte att vara "fjortis" och putta tråden men jag behöver verkligen er hjälp…)

Får ingen ordning på vem/vad det är som är här. Min sambo som brukar vara öppen och känna av det mesta känner ingenting men för mig är den känslan väldigt uppenbar.

Hur kan jag ta reda på vem det är som är här och vad dom vill? Om jag försöker släppa alla tankar och ta rea på det själv styr jag in på ett enda spår och blir osäker på om det är sanningen eller mina egna tillverkade spår.

Kan ni känna nått på bilden? Tog den precis för att ge er så färsk information som möjligt. Inte vacker men vad gör väl det (kan inte fatta att jag lägger upp en oredigerad bild på mig själv…)

zeretki
0

#6  Lita på dig själv och lyssna på din intuition, det är bästa sättet att lära sig och som jag tror, så är är det ju dig dom tar kontakt med…

Elden
0

#7 mm det verkar vara mitt stora problem - att våga lite på mig själv. Om det nu är den jag tror så är så klart frågan som följer varför den har kommit nu… Svaret jag ger mig på den frågan fick mig just i tårar vilket känns skrämmande. Hoppas verkligen jag har fel där!