Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 1117 ggr
ankara
0

OT :är jag anonym ?

? that´s the question

Morsan1
0

Ja det tycker jag nog allt att du är! Vore skoj/ trevligt att få lite info.

Kram Å

ankara
0

varför det om man får fråga..bilden skulle ju avslöja allt..Då blir det liv här igen Usch!!!!!!!!!!!!

Morsan1
0

Jag har läst dina inlägg och är nyfiken om vem som döljer sig bakom tankarna och åsikterna. Du skriver ofta så jag blir intresserad.

Sen är jag allmänt nyfiken överlag. :)

shintaida
0

Det är jag med! Flört

Med Ljus // Shintaida

melia
0

jag är nyfiken på alla här Skrattande är så kul när man kikar in till nån att få läsa några rader och gärna se var personen kommer ifrån Glad

Tuva-Lena
0

#2 Vi är vana vid lite turbulens då och då, så jag tror inte att en bild på dig själv skulle ställa till nån större skandal. Flört Att vara anonym har sina fördelar, men vill man få en djupare kontakt så är nog anonymiteten snarare ett hinder..Cool

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

zeretki
0

Man kan ju skriva lite mer ytligt om sig själv, inte personnummer och sånt.  Flört

Chatrine
0

det här är mitt nya jag! jag är inte vacker men ganska egen, som min mor brukar uttrycka det om sig själv Kyss

drutten53
0

till chatrine…det är inte utsidan som räknas..det är insidan…själv är jag inte heller vacker..men mina nära o kära älskar mig en då..kram

TantAlma
0

JAg känner mig inte heller vacker på utsidan, så istället försöker jag hålla rent och snyggt på insidan så mycket det går….

Tuva-Lena
0

Sedan är ju allting relativt - som han sa Einstein..fniss! Flört

Pia-F
0

Hahaha, det är faktiskt ett av mina favorituttryck, väldigt användbart.

bjarvamor
0

Här kommer ett citat av Albert Einstein! "Den vackraste känslan man kan känna är känslan av ett mysterium. Det är källan till all sann konst och all verklig vetenskap. Den som aldrig känt detta kunde lika gärna vara död!

Tiia
0

ankara… heter du Karl?

ankara
0

Heter inte Karl ! hehe

lightseeker
0

det gör ingenting om du heter kerstin, det är ju insidan som räknas och det är den som man är intresserad av, (eller vaddå man, jag, kvinna, är intresserad av män-i-skor, även kvinns-i-skor, det är de inre kvalitéerna som avgör vem man är, anser denna kvinnan.

Men visst, du är delvis anonym nu, enligt mig: så berätta gärna mer om dina inre kvalitéer eller avsikter

Lisa-E
0

Jag är glad så länge inte spegeln spricker på morronen när alla rynkor o dubbelhakor lyser en i ögona haha sen springer jag smärt o smidig som en flodhäst ner för trappen hela huaet skakar hehe. Lite självdistans skadar inte o de e ju som sagt insidan som räknas denna gamla klycha stämmer ju så in i bombens bra

Tuva-Lena
0

#13 Det skriver jag under på bjarvamor! En av anledningarna till att man hänger här på ÖN titt som tätt. Ha, ha!

#11 Ja visst är det? För vad kan man svara på det..? Flört

ankara
0

här ä'r jag då.

Celia
0

*vinkar*

ankara
0

vink vink