Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 655 ggr
Harg
0

vad är det jag ser

**Jag har varit med om två konstiga saker under veckan. Jag jobbar inom hemtjänsten och va denna dag hos en äldre kvinna som bor ensam i sitt hus ute på landet. Vi satt och små pratade lite vid köksbordet då jag ser nånting röra sig ca en meter upp från golvet mot en köksbänk. Allt gick så fort, men jag är helt säker på att det va nån. Samma sak hände hemma hos oss igår kväll, nånting rörde sig snabbt vid en fotölj i vardagsrummet. Så svårt att beskriva, men det är nästan genomskinligt det som jag ser,fast man ser det röra på sig! Jag har aldrig sett detta förut, så jag undrar är det nån som försöker visa sig men kan inte för att jag blir så rädd??Sen så är det nån som slår av tv för oss väldigt ofta när vi tittar.. Oftas så känner vi då att det är nån inne i rummet.. kan nån ge mig ett svar på va det kan vara??
**

TantAlma
0

Det undrar jag med? jag har även märkt något som svichar förbi ovan för huvudet ibland och sen kan det komma som glitter som glimmar till i ögonvrån. Vänder jag på huvudet är det borta? Är det sk dubbelseende som nämdes i en av våra trådar om när man stänger ögonen och ser ansikten.?

Harg
0

Skönt att höra att det finns flera som ser, undrar jag med om det kan vara som du skrev," dubbelseende" men jag kan ändå inte låta bli att undra varför jag ska få vara med om detta nu?Jag blir ju så rädd