Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 315 ggr
Tiia
0

OT Idag 070707

Idag är det den 07.07.07

vad sägs om det,lokaltidningen säger att det är ett magiskt datum….många gifter sig idag,17 par  i min stadGlad

PureSoul_2
0

Det ÄR ett magiskt datum……ska på en stormeditation på glädjemässan i Linköping idag….snacka om energiladdning :)

[Lady-Oona]
0

för att få det rätt så ska vi meditera kl. 13.11 här i Sverige….

PureSoul_2
0

#2 Vad kul….det hade jag ingen aning om…..okej, då blir det en super-energiladdning idag :) :) :) :)

Bybo
0

Aha..i nummerologi sa ngn att både mitt livsnr och själsnr var nr 7. Kan det vara en dag för mig månne? *skrattar* / Pia

PureSoul_2
0

#4 Vilket vackert namn du har….Pia

Mitt själstal är oxå 7…….så idag så är det vår dag….ha..ha

Take Care//Pia :)

Bybo
0

Nämen va kul!! Hej PIA!!  När är du född? Hm…kanske borde ut på dejt i dag dårå….;-)

PureSoul_2
0

"6 Jag är född den 30 december…själv då ? :) :) :) :) :) :) :)

Bybo
0

ah..då sprack det *ler* 21 mars

Tuva-Lena
0

..å andra sidan bybo, vad kan väl vara bättre än att vara född den dag vi har vårdagjämning? Nytt liv, grönska och fågelkvitter o en sol som aldrig går ner - riktigt… :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Bybo
0

Ja!! Det är så sant Tuvstarr!! Inte sååå, många som vet det….Fast tyvärr är det så, att min bästa tid för måendet är hösten :-)

Jimmy-Ottossn
0

det verkar  vara lite speciellt datum, jag köpte ny bil idag vilket jag länge väntat på vilket aldrig blivit av men idag såSkrattande

Pomperipossa
0

Farmor dog kvart över tolv idag så för mig kommer det alltid att vara ett magiskt datum.

[magiska_mim]
0

Jag fick en vattenskadad lägenhet denna dag……Förvånad.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Elisabeth-J
0

Oj vad det har hänt saker hos er idag! Här har allt varit så lugnt och mysigt i regnvädret. Nu väntar jag bara på att Ewa ska dyka upp när som helst. Sen ska vi käka våfflor med grädde o sylt =)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

SEViking
0

Jag spenderade 070707 med att glädja en människa så han blev tårögd, min bror. Vad kan vara bättre än att se en annan bli så glad att det riktigt lyser om denne?

070707 blir en dag att minnas för oss.

[Caroline92]
0

Den 07.07.07 släppdes den 7:de å sista Harry Potter boken i U.S.A xD

Goranka
0

Äh, det är inget magiskt med detta datum, eftersom i andra kulturer är det andra datum som gäller.

Det blir bara magiskt pga hypen runt det. Typiskt.

cattigirl
0

jag gifte mig 070707 så för mig är det en speciell dag. men det hade inget med tur eller så att göra utan att vi har 010101 i förlovningsringarnaSkrattande

Hazelnut
0

Min kusin gifte sig detta datum :)

signemo
0

SkrattandeEn bra dag. Jag fyllde årSkrattande

Var rädda om varandra

Goranka
0

Grattis #22 :)

Datum är bara så speciella som vi gör dom.

Jag var t.ex. på bio och såg den nya Damien-rullen 060606, det var ju lite tufft.

Celia
0

6:or är mycket speciella, ett av mina lyckonummer. Född 6606, min första egenuppfödda katt hade nr.666 på sin första utställning och vann hela köret. Jag ramlar över 6:or mest hela tiden och jag arbetar med vuxenleksaker Generad Skrattande

Livet går inte att leva utan siffran 6!

Elisabeth-J
0

#24 Oj vad mycket sex(or) Cool

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Celia
0

#25 - Skrattande och då nämnde jag bara ett fåtal. Ja jag undrar ibland vad tusan de kommer ifrån. Tur verkar de ju föra med sig åtminstone.

Goranka
0

6? Ok :) but why is 6 afraid of 7?

zeretki
0

Hahaha! Because 7 8 9… (Sägs på engelska!)

zeretki
0

42 är meningen med livet.

Goranka
0

Javisst, och 4+2 = 6, så var vi där igen!

zeretki
0

Hehe, så du menar 6 är meningen med livet? Jädra Douglas Adams…

Celia
0

Ja fast det är det enda jag inte har, fysisk sex alltså. Kanske därför som det dyker upp i sifferväg överallt ;)

Goranka
0

#31 Javisst, den enda (egentliga) mening vi kan hitta med livet är ju livet självt = sex = fortplantning, så visst kan jag skriva under på att det är sex som får jorden att gå runt! Hos alla våra släktingar, fyrfota som fjäderklädda.

En liten kul detalj ni kanske missat, inlägg #24 startade 6-diskussionen… ser ni? #24 = 2+4 = 6

Så var vi där igen!

Celia
0

Generad

zeretki
0

#33 Njae, jag tror att meningen med livet är att vara med om så mycket som möjligt och att lära sig hela tiden. Lärandet kanske är viktigare än att vara lycklig.

Men visst är sex en bit av det också, eftersom man kan lära sig om sig själv och vad man behöver genom det också. :)

OBS, tillägg: Och nu menar jag inte att detta är för mig personligen utan som jag "tror" att livet är konstruerat, om man tänker på karma, reinkarnation osv.

Goranka
0

Kära zäta (det rimmar)

Ja det är ju DIN menings som DU kommit fram till ja. Men ska vi söka ngn slags ursprunglig, grundbults mening kommer vi fram till en av två saker

1) Det FINNS ingen mening.

2) Livet är meningen.

Då väljer jag 2an.

zeretki
0

Hehe, jag tänkte nog mer generellt. Känns inte som det gällde specifikt för mig men kanske det stämmer in ändå? Jag vet inte…

Det är lite så jag menar. Livet är själva meningen med det. Det är meningen att man ska leva livet.

Fast jag använde andra ord, det ser jag nu. Jädrans, det blir alltid personligt även när jag försöker vara generell. Små otäcka ord krånglar det för mig…

Goranka
0

Ja du, skriver man "jag anser" följt av ett påstående så är det nog ganska lätt man tolkar det som att du tycker så, ja :D

Så du vill vara med om så mycket som möjligt? Kanoninställning… men vad är det du INTE vill vara med om; det är ju den intressanta frågan då. Vad är det du plockar bort som erfarenheter du INTE tycker ingår i Livets Skola.

Men det kanske vi ska ta privat…. jag ringer dig sen… för jag glömde handla tel-kort på Coop igår *skämmas*

zeretki
0

#38  Nej, jag ändrade mitt inlägg eftersom det kunde tolkas som att det var det JAG ville med mitt liv. Det är vad jag tror universum vill med allas liv, jag tror det är konstruerat så.

Själv vill jag absolut inte lära mig om otäcka saker men jag kanske måste…