Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medium
Läst 1772 ggr
JenniferFahlander
2

Finns det några medium här?

Hej, Ja undrar om de finns nåra medium eller va man brukar kalla det för, som kan prata med andar mm.. Jag vill också kunna men vettefan hur man gör, går det att lära sig och hur gör man? :)

vanligman
1

Dem flesta här kan göra det, tror jag.

Fjäril
3

Kika i Hjälptråden, där finns lite övningar. Jag började läsa böcker när jag ville veta mer, Betty Shine har en del 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

MagnusG
1

Det finns många som håller i kurser i mediumskap men då kostar det ibland (ofta?) 30 000 - 40 000 kr, och det tror jag är endast för en av en tre eller fyra delars kurs.

[NeferNefer]
2

#3: Vilka är det som tar sådana priser? 🤔

MagnusG
1

Jörgen Gustafsson och det walesiska mediumet i Stockholm Jeff Jones är två stycken jag minns har sådan prissättning (eller åtminstonne hade det när jag kollade upp det förra året). Jag minns inte om de flesta andra jag kollade tar sådana priser. Jag har för mig att Terry Evans tar förhållandevis lite jämfört med andra jag har kollat (kanske en anledning till varför det är så många som utbildar sig hos honom). Anders Knutas skulle starta något snart (har kanske redan börjat nu) som var billigt eller relativt billigt, men jag vill inte att någon tror att jag rekommenderar honom. Han är en mycket intressant figur, det vågar jag dock säga.

[NeferNefer]
3

Kollade nyligen upp en av dem, och då var det inte alls de priser du nämner. Har du någon länk till de här priserna?