Avsked
Idag var jag på en god väns begravning. Här ahar det verkligen regnat HELA dagen men när vi satt i kyrkan och sjöng första raden i " jag lyfter ögat mot himmelen" så sken en solstråle in genom ett av kyrkfönstrena, solstrålen värmde mig i ansiktet och jag kände starkt att Maria fanns där i kyrkan. Det var ett mycket fint avsked.
*kram*

I sorgen ser vi alla Tecken, Tecken som vi annars bara flyr förbi i vardagen pga all stress. Vi borde alla stanna upp en stund varje dag, även när sorgen inte har knackat på dörren. Det var ett fint Tecken du fick dilba, bevara det minnet varmt om hjärtat - det kommer flera sådana ögonblick :) Kram, Cecilia

Jag beklagar sorgen 
Jag har också upplevt liknande saker i samband med begravningar och det är härligt att dom visar att dom finns med oss där i sorgen. Din vän ville kanske visa att hon har det bra, den känslan får jag när dom visar ljuset mitt i det gråa vädret bl.a. Sänder en tröstande kram till dig!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ja jag är helt säker på att det var så!!! För henne är tillvaron på andra sidan mycket enklare… det var en fin och ljus begravning liksom minnesstunden efteråt. Det var jättemycket folk och det kändes som att alla som var där ville minnas henne som hon var…..GLAD! Så begravningen kändes inte alls tung utan mera högtidlig och positiv.
Beklagar sorgen.. .kramisar
Tack!