Onsdag!!
Eftersom jag själv,helt nästan hade glömt att det är Akademien ikväll klockan 20.00,så tänkte jag bara skicka ut en påminnelse,till alla er som är lika glömska som jag!!

Jag hade inte glömt för en gångs skull!
Men klockan är ju inte 20:00 än.
20:49 sitter väl jag här och knappar och kommer på att just fan!

Ja,jag är rädd att det blir samma fenomen här!!
Men vet du,då ser vi i vänstra hörnet denna tråd,och då påminns man ju om programmet.Går bara inte att missa!!!(Tror jag)
Tack för påm.:) Min yngsta påminde mig igår kväll.. men det var ju igår det..
skall bli spännande att se kvällens avsnitt på slottet..
#1 Du är för rolig Morsan :)

Ååå vilken tur att jag tittade in här, visste att det var något jag inte ville missa men kom inte på vad.
Missade förra veckan =(

OH nej det är fotboll ikväll hoppas det går att titta på det på övervåningen i sonen s rum visst är det på fyran? snälla säg att det är på fyran 

4+

Jag tror det är på 4+
Har fått påminnelser av mamma redan.. men det behövs flera :) Tackar.. kramisar

Hmm, ok..snacka om dubbla budskap..
Min dator är sååå seeg idag att det tar en minut för ett inlägg att landa där det ska…
Nu är det dags!!! Bänka er framför tv:n nu!

Usch,ja idag var det riktigt spännande!Fast jag hade gärna sett att Charlotte fått vara kvar!!

bra övningar att ta till sig Jag ville ha den ljushåriga kvinnan kvar. . Kunde hon inte ha fått bestämma själv om hon pallade trycket Känner igen mig av en konstig anledning.
.

Jag tycker programmet var riktigt bra ikväll. MIN Jörgen som jag tycker så mycket om har visat sig mycket både i detta avsnitt och i förra.
Modern och dottern är ju kusligt lika varandra, dom hade ju ritat nästan likadant och i ett annat program sa de ju nästan samma sak! Hur kan det bli så???
Tycker också programmet var bra o lite spännande ikväll, blev lite känslosam där när Caroline Gierts (?) blev avläst av en av eleverna.
Mamman o dottern är kusligt lika..

Mamman måste varit ung när hon fick dottern , tycker dom ser ut som syskon =)
Tänk om min dotter och jag gjorde det ……. hon är 14, hm …nä då fick jag visa leg överallt =)
Men när hon blir 20 då kunde vi vara lika ;)

Det är då duktiga killar och tjejer som medverkar i programmet!
Inte såg jag Anders heller???Var satt han??Vad kul att han blir med!!2 av mina favoritkillar i samma program,inte illa!!

lilleva han satt till höger dom sista sekunderna på pogramet..dom visa vad som kommer nästa vecka

#17 Jaha, då sprang jag till datorn för tidigt…

Han bara glimtade till en sekund…du får ju se honom nästa vecka iaf…

du får väl fråga anders i helgen..vad som kommer hända..så vi är ett steg förre tills onsdag…kram

#20 Han kommer att tiga som en mur! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#21Ja han har ju tystnadsplikt!!Såklart han tiger!Kommer inte ens att fråga honom….

Utslagningsmomentet känns onödigt ikväll :-(
Jag hade hellre sett mer av lektionerna 

hej o godmorgon…det förstår jag med att han har tysnadsplikt…inte skulle han avslöja något…men jag skoja till det lite bara….kram

blir det repris? jag såg ju på bönderna förstårs
typiskt.

#25 melia, reprisen kan du se på lördag kl. 18.00 
Elisabeth

åh tack
det ska jag INTE missa!

hehe…jag gillar ju Anki…*S*….men seriöst är det någon som har kontakt med Jörgen?…jag känner honom någonstans ifrån och kan inte sätta fingret på det …har haft samma känsla i alla program jag sett där han medverkat….
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

EwaKristina finns det möjlighet att få glutta på reprisen på lördag hemma hos dig????

vilken tid går reprisen?

#30 kl. 18.00 
Elisabeth

Okej, Tack så mycket Elisabeth. Måste försöka komma ihåg det.. Får sätta en lapp på datorn.. är ju ändå den man sitter och stirrar på hela dagarna..

#29 Jag tror inte vi hinner hem till dess!!!