Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettertvtidningarradio
Läst 462 ggr
EwaKristina
0

Onsdag!!

Eftersom jag själv,helt nästan hade glömt att det är Akademien ikväll klockan 20.00,så tänkte jag bara skicka ut en påminnelse,till alla er som är lika glömska som jag!!

Morsan1
0

Jag hade inte glömt för en gångs skull!

Men klockan är ju inte 20:00 än.

20:49 sitter väl jag här och knappar och kommer på att just fan!

EwaKristina
0

Ja,jag är rädd att det blir samma fenomen här!!GeneradMen vet du,då ser vi i vänstra hörnet denna tråd,och då påminns man ju om programmet.Går bara inte att missa!!!(Tror jag)Cool

kath
0

Tack för påm.:) Min yngsta påminde mig igår kväll.. men det var ju igår det.. Fundersam skall bli spännande att se kvällens avsnitt på slottet..

#1 Du är för rolig Morsan :)

Mizzi
0

Ååå vilken tur att jag tittade in här, visste att det var något jag inte ville missa men kom inte på vad.

Missade förra veckan =(

Thinka
0

OH nej det är fotboll ikväll hoppas det går att titta på det på övervåningen i sonen s rum visst är det på fyran? snälla säg att det är på fyran Gråter

pelleplutt
0

4+

Pia-F
0

Jag tror det är på 4+

mamma74
0

Har fått påminnelser av mamma redan.. men det behövs flera :) Tackar..  kramisar

Pia-F
0

Hmm, ok..snacka om dubbla budskap..Skrattande Min dator är sååå seeg idag att det tar en minut för ett inlägg att landa där det ska…Skrikandes

Erika-A
0

Nu är det dags!!! Bänka er framför tv:n nu!

EwaKristina
0

Usch,ja idag var det riktigt spännande!Fast jag hade gärna sett att Charlotte fått vara kvar!!

topsie
0

bra övningar att ta till sig Jag  ville ha  den ljushåriga kvinnan  kvar. . Kunde hon inte ha fått bestämma själv om hon pallade trycket Känner igen mig av en konstig anledning.Skrattande.

Morsan1
0

Jag tycker programmet var riktigt bra ikväll. MIN Jörgen som jag tycker så mycket om har visat sig mycket både i detta avsnitt och i förra.

Modern och dottern är ju kusligt lika varandra, dom hade ju ritat nästan likadant och i ett annat program sa de ju nästan samma sak! Hur kan det bli så???

kath
0

Tycker också programmet var bra o lite spännande ikväll, blev lite känslosam där när Caroline Gierts (?) blev avläst av en av eleverna.

Mamman o dottern är kusligt lika..

Mizzi
0

Mamman måste varit ung när hon fick dottern , tycker dom ser ut som syskon =)

Tänk om min dotter och jag gjorde det ……. hon är 14, hm …nä då fick jag visa leg överallt =)

Men när hon blir 20 då kunde vi vara lika ;)

EwaKristina
0

Det är då duktiga killar och tjejer som medverkar i programmet!

Inte såg jag Anders heller???Var satt han??Vad kul att han blir med!!2 av mina favoritkillar i samma program,inte illa!!

drutten53
0

lilleva han satt till höger dom sista sekunderna på pogramet..dom visa vad som kommer nästa vecka

EwaKristina
0

#17 Jaha, då sprang jag till datorn för tidigt…Generad

Pia-F
0

Han bara glimtade till en sekund…du får ju se honom nästa vecka iaf…

drutten53
0

du får väl fråga anders i helgen..vad som kommer hända..så vi är ett steg förre tills onsdag…kram

Elisabeth-J
0

#20 Han kommer att tiga som en mur! Hemlis

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaKristina
0

#21Ja han har ju tystnadsplikt!!Såklart han tiger!Kommer inte ens att fråga honom….

felixifokus
0

Utslagningsmomentet känns onödigt ikväll :-(

Jag hade hellre sett mer av lektionerna Glad

drutten53
0

hej o godmorgon…det förstår jag med att han har tysnadsplikt…inte skulle han avslöja något…men jag skoja till det lite bara….kramSkrattande

melia
0

blir det repris? jag såg ju på bönderna förstårs Fundersam typiskt.

Elisabeth-J
0

#25 melia, reprisen kan du se på lördag kl. 18.00 Glad

Elisabeth 

melia
0

åh tack Glad det ska jag INTE missa!

BranDuir
0

hehe…jag gillar ju Anki…*S*….men seriöst är det någon som har kontakt med Jörgen?…jag känner honom någonstans ifrån och kan inte sätta fingret på det …har haft samma känsla i alla program jag sett där han medverkat….

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Thinka
0

EwaKristina finns det möjlighet att få glutta på reprisen på lördag hemma hos dig????Oskyldig

KamillaB
0

vilken tid går reprisen?

Elisabeth-J
0

#30 kl. 18.00 Glad

Elisabeth 

KamillaB
0

Okej, Tack så mycket Elisabeth. Måste försöka komma ihåg det.. Får sätta en lapp på datorn.. är ju ändå den man sitter och stirrar på hela dagarna..

EwaKristina
0

#29 Jag tror inte vi hinner hem till dess!!!Cool