Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 753 ggr
jenny87
0

bilder

hej..

undrar bara om  amn kan se bilder eller mönster eller nått i Orber?

har för m,ig att jag läste om det nånstans men jag kommer inte ihåg.. :S

Goranka
0

Kan man säkert.

Man kan se mönster och bilder i allt som är abstrakt. Det är bara att fantisera vidare.

Om du vill ta bilder på "orber" (damm & partiklar) så använd en dig-kamera med blixt och ställ upp kameran vid en soffa eller säng.

Damma sen av soffan/sängen så det står härliga till.

Ta kort.

= en massa Orber.

Sen är det bara att se och tyda ;)

zeretki
0

Man kan se mönster och bilder i allt som är abstrakt. Det är bara att fantisera vidare.

Precis det du säger där, är det jag tror att folk kan göra med Orber och bilder. Men det kommer ju inifrån egentligen. Intuition eller kraft, vad vill vi kalla det?

Jag tror ju själv inte på Orber som andefenomen men alla får tro vad dom vill, det är inte säkert jag har rätt bara för att jag tror det. :)

2Dark4u
0

I Orber kan du läsa av lika mycket som i en aura som varje levande ting har kring sig.
En orb är ett mindre eller större energifält som på samma sätt går att känna som att se.
Orber är vanligtvis andeväsen av den svagare sorten.
Anledningen till att de är svåra att se med blotta ögat är att de är för snabba för det mänskliga ögat, men de fastnar väldigt gärna på foton.
Sammanfattnings vis JA, man kan se både bilder och mönster i dem (även känna deras känslor om man vågar öppna upp för den biten).

Goranka
0

Orber är damm, låt oss inte hålla på och fantisera mera kring det, tycker jag.

britt-mari
0

Oavsett om man tror att Orber är damm eller energifält. Så är det så mycket roligare och spännande att få tro att Orberna är hälsningar från andevärlden.

Damm, hur kul är det??

Goranka
0

Att tro på att damm är änglavarelser eller energifält och liknande, hur kul är DET!?

Det är ju bara läskigt :) iaf i min bok som inte befattar mig med tro och andra sånna tvivelfrön.

Men jag kan förstå vad du menar, kul med fantasi och sånt, men hur användbart är det, och hur mycket slöseri med energi lägger inte folk ner på att stirra på suddiga bilder på damm då de egentligen kunde gjort ngt vettigt istället :)

Men, ok ok, sant nog: var och en blir salig på sin tro.

Vi andra blir visa av att veta!