Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1291 ggr
[jejjas]
0

3 marsvin

3 marsvin behöver nyt hem annars avlivas dom, det är litte akut då jag inte har plats för dom hos mig står hos en släkting till mig just nu, är det någon som vill ha dom tre stackare skika ett pm till mig så vidarbefodrar jag. har ingen bild på

lightseeker
0

har du en bild på dom, kanske

lightseeker
0

och tala gärna om åldrarna också

[jejjas]
0

Nej jag har ju inte det tyvär det enda jag vet är att ett är långhrigt svart. bur å allt medföljer

[jejjas]
0

har ingen ålder heller på dom Gråter

lightseeker
0

ok, synd, annars vet jag att min väninna har intresse och kontakter, så hon kanske hade kunnat hjälpa till

[jejjas]
0

Ja det vore jätte bra då det är synd att dom ska avlivas ska se om jag får tag i bilder

lightseeker
0

ok, hoppas att du fixar det, skall på läkarbesök nu, hejdå

[jejjas]
0

dom har fått hem nu. men har två andra till salu *L* pm: om du är intreserad

lightseeker
0

vad skönt, nej, jag kan inte själv ta emot, jag är allergisk

Goranka
0

Kan tyvärr inte ta emot dom heller, frugan är allergisk mot allt med päls.

Jag själv är rakad!!! :D

Lite OT: Jag har en sydamerikansk vän som föder upp marsvin i sin lägenhet i storstan.

Han använder dom t.o.m att spå med! Hävdar att marsvinens rörelser över golvet kan han sia i.

Sen använder han dom till ngt HELT annat än att mysa med om jag säger så… det blir middagsmat helt enkelt. En nationalrätt hävdar han!

lightseeker
0

jo, det är en vanlig middagsrätt i flertalet länder i sydamerika.

Elden
0

Ska vara rätt goda med…

/Elden, en fd marsvinsuppfödare (som inte åt sina svin utan vann priser med dom…)

Goranka
0

Gott? Minsann? Är det ngn som har recept? :)

Det måste jag prova. Men dom är inte så feta de små liven va, så man får lassa med smör. Vore ju ett rätt billigt sätt att odla sin egen mat på antar jag.

Elden
0

#13 inga recept, men (som mycket annat) så ska dom påminna om kyckling i smaken….

Goranka
0

Jaha, låter tråkigt :) jag håller mig nog fortsatt till svin, kossa, älg och ren jag..