Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 390 ggr
Thinka
0

OT I helgen

I helgen ska jag på min första riktiga kurs. Åker då till Avesta, ska få sova över hos EwaKristina det ska bli så roligt och spännande. Men det känns som hundra käppar i hjulet innan jag är på plats på kursen, allt strular och krånglar känns som om alla makter är emot att jag ska åka. Kan jag inte få några dgars lugn och ro?!!!

EwaKristina
0

Hej Thinka!! jag är inte ett dugg förvånad att du tycker allt strular nu,just innan kursstart!!Ler lite och tänker på den första kursen jag skulle gå.Hade en bil som startade i ur och skur,men på kursdagens morgon vägrade den bara att hoppa igång.Jag riktigt kände hur de testade min vilja och önskan att gå denna Utvecklingskurs.Men detta stoppade inte mej.40 minuter innan kursstart står jag och en kurskompis,ivrigt jagandes via telefon en bil som kunde ta oss dessa mil,där kursen var!Fick tag på en släktning,som skjutsade och hämtade oss!med andan i halsen äntrade vi kurslokalen,i absolut sista minut….. Andevärlden gör sina små "stickkontroller"Flörtoch kollar nog gärna genom att strula till det för en,hur stor lust och ork,man har för att utveckla sej,då man ska kursa…Kan tillägga att denna kurs,gav mej nåt alldeles extra!!!!Ska bli så kul att få träffa dej igen till helgen!!!Bamsekram Ewa

Morsan1
0

Hello Thinkis!

Vad spännande!! Vad är det för kurs? Vem är det som håller den? Du kommer "kicka ass" på den kursen, du är nästan en fulllärd trollpacka ;)

Kram Modern

drutten53
0

hej vännen tittar in här med..glutta ju på dina bilder i albumet…såg att du skulle på kurs..vad är det för kurs du ska gå…vet att du ska sova över hos någon…men vem håller kursen..med ljus o mycket värme sänder jag dig..och kursdeltagaren..hoppas av hela mig hjärta att du får en bra och underbar helg o kurs..kram kram

Thinka
0

Ja det känns som världen rämnar precis allt djävlas och då menar jag det. Det sista nu bara för en halvtimme sedan vid middagsbordet. Jag säger all halvfabrikat ni handlat idag är till er i helgen (maken och sonen) som ni vet är jag ju på kurs! Kommer hem på söndag kväll. Va skriker dom vi ska ha bilen på söndag för det är bowling. No no no säger jag detta är bokat sedan länge jag åker hemifrån kl 8 på lördag och hemma nån gång på söndag kväll. Ni får fixa skjuss sköta kattens medicinering lägga m Juniors  hov i fall det behövs laga mat och så vidare. I`M not here. jag ska lära mig mer om det mediala. sonen stönar "mamma är inte klok" måste man gå kurs för att prata med spöken???? Idag har jag talat med en kvinna i grannens stall ja inte verkligt utan det är henne jag kännt av. Hon visade mig en bandana och inget hår och så var hon runt gammla ponny hela tiden. det är tjejen som äger hästarna hennes mamma och min fd jobbar kompis , gud vilken tid det tog att klura ut det vem det var jag sett skuggan av och kännt.

Hon kollar av stallet, hon hjälpte tydligen till med hästarna jätte mycket fick jag reda på med ett samtal till dottern utan att nämna att jag sett henne. Jag är jätte försiktig med att tala om det mediala med folk som jag inte vet riktigt vart jag har när det gäller sådannt här.

Morsan1 det är en helg kurs för Anders Åkesson.

och det ska bli så härligt att få träffa EwaKristina och hennes vovve och kanske några fler som man känner igen på kursen. Hihihi "kicking ass" jo joo jag är inte alls "lärd" det är nu jag ska lära mig!

Elisabeth-J
0

Jag önskar dig Lycka till Thinka! Tror att din helg kommer att vara jättebra med Anders och hela gänget! Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

topsie
0

Thinka det kommer att gå som en dans efter helgen. Men så kommer du ju till en bra stad. Dalarnas metropolenOskyldig

EwaKristina
0

#6 *skrattar*Ja du Topsie,vi har nog lite olika syn på denna kommun,men visst är det en trevlig stad!!Cool

Elisabeth-J
0

#6 #7 Jag vet i alla fall att det finns en rondell och en stor dalahäst i Avesta! Flört och när någon säger höger så menar man vänster, tvärtomstaden Avesta!!! Skrattande

Elisabeth 

topsie
0

#7  Ja jag älskar alla gamla gaggiga tanter o gubbar.Flört

Morsan1
0

Dalahästen såg jag och Druttan 2 gånger på mindre än 10 minuter!!!

Problemen med höger och vänster kände vi också av! Amatörer!! Ha ha ha

EwaKristina
0

#9 Hmmm,Topsie!!!!*asgarv*Jag vet exakt vilken "gammal tant* du tänker på nu!!!Kram

topsie
0

ja men Alla har ju inte samma problem med lokalsinnet. HA HA HASkrattande

EwaKristina
0

Men det önskar jag att den gamla tanten hade!!!!!Skrattande

Thinka
0

…fast jag "tror" nog att jag hittar, den här gången ska jag sväga åt höger, fniss. fast förra gången jag körde fel så tyckte ju jag själv att jag skulle svänga vä, när det sen började bli skyltat Falun eller var det nåt annat då fattade jag att aha dags att ringa " nån" och fråga vart jag är.Glad och rondellen ska jag väl inte behöva åka runt runt i tror jag … ser ni nån i blå 740 som snurrar runt i rondellen i Avesta  då är det jag!Glad

Elisabeth-J
0

#12 Nej det är ju t.o.m så att vi "utbölingar" hittar bättre än dom bosatta Cool

Elisabeth 

EwaKristina
0

#14 Och då färstår alla att du har pratat med mej,hahahahaha

topsie
0

ja du thinka du får väl ringa "nån" igen så blir det nog braOskyldig

Thinka
0

Fniss jag har fortfarande den förra vägbeskrivningen i bilen ska nog ringa in med rött att sväng höger…nej vänta herregud sväng vä inte hö då blir det ju Falun igen. Sorry, jag kan visst inte heller hö och vä, hur ska det gå fast jag ser ju korsningen framför mig så jag ska åt vä!Generad