Dagens meditation
Idag tog jag mig tid till att meditera, har kännt mig väldigt off i ett par dagar mycket stress osv. Jag grejade här hemma och så fick jag till mig tände ett ljus för du tror. Okej så jag tände ett ljus och satte på meditations musiken som jag använder. Slappnade av jag befann mig på ängen med valmo och prästkragar jag såg den röda lilla stugan och gick dit tog nyckeln och låste upp. Satte mig i gunstolen och där brevid elden på en pall satt min guide med en stor bok i handen. Jag har flera flera gånger undrat vad han heter och fått till mig "Ian" nu han sa jag är Ian. Han bläddrade i boken och helt plötsligt slog han i en triangel ni vet en sån där som man fick klinga med när man hade musik lektioner i grundskolan. Lyssna sa han.
sedan släckte jag elden, klev ut och låste, hela ängen var full av vackra fjärilar. Det känns så vemodigt att lämna denna vackra plats och varje gång jag går så tänker jag, hoppas att jag får komma tillbaks. vad boken betyder och klingadet från triangeln har jag ju som vanligt ingen susning om. 
Skaffa en triangel och se vad som händer :)

#1 asg helt spontant, kan se mig själv gå omkring och plinga, fniss