Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 700 ggr
Thinka
0

vem..

Nattade hästarna och satte mig på huk på trappen för att röka innan jag gick in tänkte på djuren och helt plötsligt är det nån som klappar mig på höften. Jag trodde det var katten, men han låg med alla fyra rätt upp mitt på vardagsrumsgolvet när jag klev in. Efter klappen blev jag alldeles kall på hö sig en rejäl rysning. Undar vem det var den här gången? Glad

nilla_2
0

DET VAR NOG NÅGON PÅ ANDRA SIDAN SOM VILL DIG VÄL ANNARS HADE DU INTE FÅTT EN KLAPP..JAG SKA UT MED TESSIE(min hund) får se om någon klappar på migFundersam

Thinka
0

Ja det var det helt säkertFlört blev bara så paff föär jag brukar bli kall innan nu blev det tvärtom.

TantAlma
0

Tänkte du på någon särskild i samband med stall besöket?

Thinka
0

Neeej jag drar på det lite för jag tror inte jag gjorde det. Tänkte på pållarna och hur lyckligt lottad jag igentligen är osv.

TantAlma
0

Då var det nog din guide som var med dig….

Jag tycker nämligen att min rör mig när jag känner tacksamhet.

Är det fler som känt så? Jag har även tyckt mig känna en kram vid något tillfälle.

dilba
0

Det är kanske det de finns där för till viss del, att få oss att förstå att vi ska glädjas åt och vara tacksamma för det fina i livet!

nilla_2
0

jag brukar rysa till av välbehag,men det kan lika gärna vara att någon tänker på mig.jag har fått andlig kam ar någon gång och knuffar på ett busigt sätt.

emma93
0

#5 Det har jag också känt vid tillfällen när jag känner mig väldigt lyckligt lottad över att ha så mycket kärlek runt mig.