OT KOMPLIMANG "lek"
Skriv något snällt och positivt om personen som skrev före dig! En liten komplimang!
Gärna något specifikt eller något konkret. Typ, jag gillar din ikon eller jag gillar att du är så och så…
Jag skriver om Elisabeth: Jag gillar att du bryr dig om folk på din sajt.

ja du freja..om dig kan man skriva mycket..du är rolig ..du är du..skratta får man göra..du är underbara helt enkelt..dej kan man latja med

Och jag skriver om dig: Du har gjort många kloka inlägg och har en himla söt hund 
Medarbetare på Feng Shui och Indien

drutten, du är en generös person som verkligen ger med hjärtat!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Drutten, nu var du snabbare om dig men då får jag ju tala om att jag tycker du är en mysig tjej med friska idéer 

asgarv…ja du jag skriver så fingrarna blör asgarv..tagnetbordet är nerblodad…hi hi…så du vet det nu clary…fast jag kör pekfingervalsen här

Den pekfingervalsen verkar mer som en raket………du får ta på vantar då så det inte stänker för mycket
Clary du har en hemskt *positiv benämning* söt katt, klia kissen bakom örat från mig. Sen har du en kvick och rolig humor….

Dilba du är varm och go och ofta ger du kloka råd.
Galdra, du verkar vara så glad och positiv, och jag blir glad varje gång jag ser din fina bild!
Galdra, du är en stark människa!

Galdra, du är en kvinnlig förebild. Rakryggad, ärlig, varm och en god kamrat. Lätt till skratt och härligt bitska humoristiska kommentarer med glimten i ögat.
Trots din stora sorg och egna krämpor finns du alltid som ett stöd på ÖN och bjuder på din härliga personlighet. Jag hoppas du förstår att jag tycker hemskt mycket om dig.
Kram Åsa
Manni, du ställer bra frågor på forumet och du känns så bra!

Hahaha hallå eller.Tack snälla,söta ni.Men nu tog ni allt i.Hihihi alla på en gång.Kramiz på er.

Jag får skriva om er båda då ni svarade alla på samma :)
Morsan! du är helt underbar jag älskar dina inlägg och din humor och ja, hela du!! puss på näsan 
Solskensbarn! Dig känner jag inte alls men du har ju ett jätte fint nick
så då måste du ju vara en liten solstråle själv också
kram
Åh Melia, du är en skör skön älva och mycket ödmjuk..men ändå känner jag din styrka!! Varm Kram / Pia

Bybo : Du har en humor och jargong som jag verkligen gillar..
#17 Pia-F! Jag känner dig inte, tyvärr, men bara det att du finns här bland oss på ÖN, berättar om ditt sökande och skvallrar om att du är en ödmjuk och rar människa!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#18 Inga-Lena! Du är en jordnära,naturälskande,humoristisk,glad,varm person med glimten i ögat och hjärtat på rätta stället….en toppen snäcka.

Broken: verkar vara en kul tjej med "skinn på näsan". 

skogskraft du är en tänkare som vill ha svar på livets gåta du är en omtänksam person
Jag känner dig inte! men vilken vacker bild du har på din presentation
kram!
Allting är möjligt

dolla: Ett nytt nick för mig men av din presentation att dömma är du en omtänksam och jordnära person!

Elden är ju jäkligt bra att ha som oftast.
SEV 

du ser ut som en viking
å ser väldigt snäll ut
falk betyder:ditt segertåg har börjat, du är på väg mot ditt livsmål.
Fru_L
Jag bara älskar Dig för att Du finns!!
Puss i pannan!!
Med Ljus och Hjärtekramar // Shintaida
Shintaida
Av mig att döma utstrålar du värme, och omtänksamhet till din omgivning..

shintaida:
jag ärr ny här och känner inte dig men jag har sett många fina inlägg från dig och känner lugn och en tillfreds kännsla när jag ser din bild