Hjälp
I mitt sovrumm är det som en hall in till själva rummet .. jaa…
Och när jag sitter och spelar dator/ligger i sängen ser det ut som någon svävar utifrån hallen och in i rummet och försvinner
O.O hjälp vad är det?!

Det är inget att vara rädd för troligtvis är det ngn från andevärlden som besöker dig då och då.
Våra avlidna släktingar och nära och kära som har gåptt över till andra sidan hälsar gärna på oss i mellan åt och tittar till oss så vi har det bra.
Många förväxlar detta med spöken och omda andar men så är inte fallet.
Så många blir jätte rädda för ngt som är hur kärleksfullt och hjälpsamt som helst.
Man blir ju lätt rädd när man inte vet vad det är när jag åker ut till folk som har upplevt sådant här och är jätte rädda.
Så när man kommer dit och börjar beskriva deras besökare som dom tror är en ond ande.
Så när man beskrivit en stund och allt stämmer med deras goaaa mormor så släpper deras rädsla för denna gooa dam är ju inte ngn ond ande.
Så helt ofarligt och bara var glad att dom tittar till dig och att dom visar att dom bryr om sig och att dom vill dig väl.
Min son kom för ngt år sedan in till mig och var jätte rädd för att det spökade på hans rum.
Men samtidigt var han väldigt konfunderad och jag frågade varför då svarade han att spöket såg ut som farfar men han är ju inte farlig
Så väldigt lätt att man skrämmer upp sig själv för ngt helt underbart som bara vill oss väl.
Lasse

det kanske är Morfar jag var nämligen med när han blev sjuk och sedan dog han på sjukhuset :/ Han kanske vill se hur jag ser ut och hur jag har det :D
JA, vem är inte den bästa skyddängeln en ens älskade morfar.. Blir du lite rädd igen tänk på kärleken till honom. Så blir det nog lite lättare för dig. Jag har börjat säga hej , till mina när de kommer.

Eller så är det en energitjuv som kommer för att dränera dig på kraft?

4# vad är det ? vad händer då?