Vad är detta???
Jag ser en orb, alltså en ande o med detta ser jag även trafik ljus, såna som man ser i trafiken. Jag känner det sojm manligt o en llång o smal kille. Nån kompis till den som har kameran… el lägenheten. jag är lite osäker där, jag ser nuk en man sljlubrunt hår o lite fräknar i ansiktet, en kille med torr humor o som gärna vill ha sista ordet, känslan av en trafikolycka med honom nåt som gick snabbt. killen skrattar åt din "röra" o säger att det är så han brukade ha det, såä ska det varak, njut av livet medans du har det, va inte så petnoga… ja, vi får se om du kan förstå detta..
Hej miramis2.
Tittade på mina trådar och ser att jag har missat att kolla denna. Såg då att du svarat. Jag bor i ett hus på landet och har inga trafikljus på flera mils avstånd men jag har gatubelysning utanför och det är den som syns som konstiga formationer på väggen. De är alltid med när jag har tagit ett foto där. Nej jag lan nog inte riktigt förstå det . Tror du att det handlar om förgången tid eller nåt som ligger i framtiden?
Mimmi.

Orb = damm som fångats av dig-kameran. Lätt hänt, annars ser jag stökigt rum med sliten tapet ;)