Ödmjuk!
Jag hittade hit i våras….men vette skjutton om jag blivit mer ödmjuk *funderar* Men känner att jag får mer substans på en del av mina "teorier" Glad är jag iaf att jag hittade hit..och så har jag fått den äran att hitta många vänner…som ibland känns som om det är "bestämt" PLING!
Jag känner att jag lär mig hela tiden nåt på denna sajt.Min intution har blivit mycket starkare nu….ödmjuk,ja,det tycker jag,men det var jag nog kanske innan.Jag är tacksam för mycket i mitt liv.
Lite naiv tycker jag att jag är,kanske lite dumsnäll
Samma här! jag är så tacksam över att jag hittade i hit i våras! Tycker att jag blivit mer försiktig när jag pratar med människor nu, känner av innan jag säger nånting. Sedan har jag nog blivit mer observant på mig själv: Varför jag reagerar på ett visst sätt när någon säger nåt o s v. Men "dumsnäll" som du beskriver dig själv Tiia, det har jag också alltid varit! Ha, ha! Kram till er mina goá vänner! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Jag har utvidgat min insikt om andevärlden, , och utvecklat mig mera inom det mediala , sen jag hitatde hit till denna sajt. Sen har man ju hittat flera goa kompisar som förgyller ens liv härinne
Håller med senaste talare här, om att man försöker vara mera observant på sig själv!! Tack alla för att ni finns!!

Jag har iaf inte skrattat så mycket som efter att jag kom hit :D ni är då för härliga!!

Nyfiken: vad lägger ni i ordet ödmjukhet?
Om man slår upp det i ett synonymlexikon får man denna förklaring: anspråkslös, blygsam, undergiven, underdånig, försynt, vördnadsfull, from, saktmodig, respektfull, foglig, spak, lydig, eftergiven
Om ödmjuk innebär undergiven, underdånig, foglig, spak eller lydig kanske betydligt färre skriver under på det än anspråkslös, blygsam, respektfull, vördnadsfull eller försynt? Personligen tycker inte jag att dessa ord betyder samma sak och innebörden i ordet ödmjuk förändras för mig om det betyder alla de sakerna. Vad tycker ni?
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Ödmjuk & för-ödmjuk-ad är släkt med varandra.
Medveten & respektfull, medkännande, finns massa andra ord iaf jag tycker låter bättre