Åsas secret garden
Hej hopp vänner och bekanta!
Nu har jag för första gången varit i Åsas secret garden tillsammans med Iris Hall.
Vi hade en mycket trevlig stund ihop. Hon var lätt att slappna av med. Jag hade dock lite problem som vanligt med kontrollen. Jag går händelserna i förväg…..
När vi kom till kullen satte jag mig och lutade mig emot trädet. Jag väntade på att någon skulle komma. Det var tomt länge och jag började tappa koncentrationen. Jag kände efter på höger sida, men där var det tomt. Då känner jag hur det killar lite på min vänstra axel/ halssida. Jag känner att det inte är tomt på vänster sida om mig men jag kan inte alls känna vad eller vem det är. Jag kommer på mig själv att le, men kan inte alls förminna vem det är som gör mig sällskap. När det var dags att gå tackar jag för sällskapet och hoppas vi kan träffas igen när jag är lite mer erfaren. När jag vänder mig om och tittar upp mot kullen är det tomt där men ändå inte! Det kan ha stått en man där men jag är inte alls säker.
En underbar upplevelse! När kan göra besöket igen? Kan man gå dit för ofta? Är det något jag ska tänka på till nästa gång?
Just ja, Iris säger att man ska sitta med fötterna i golvet. Jag låg i sängen och hade det så rart så. Var de fel och isåfall varför?
Puss på er Åsa

oj villken fin uppleveslse du fick morsan på äldra dar…hi hi…jag tror nog att du kan besöka din trädgård när du vill…själv har jag oxå besökt min för ett tag sen…men ska snart ta mig dit igen..har haft en vilopaus från det…den måste ju nu höststädas..så jag får nog göra det snart..se om jag får även besök på kullen…kram på dig vännen

Kan man be sin guide innan man går i i trädgården att man kan möta den på kullen?
Om du frågar mig, det som funkar för dig det funkar. Oavsett om en expert säger att vissa saker är på ett visst sätt så är det inte alltid så för alla. :)
Det låter som att ligga ner funkar för dig och då tycker jag du ska köra på det!

Åh vad mysigt Morsan.Jag somnar oftast innan kullen och vaknar när jag ska gå.Jag har suttit och legat och somnar ändå….Ja prova att be din guide möta dig där.Det kanske fungerar för digJag tror inte man kan gå dit för ofta-träning ger ju färdighet.Fötterna i golvet är väl för att man ska jorda sig-men jag vet inte om det är viktigt i denna övning……Ha det mysigt på din kulle.Jag tror jag också ska mysa där idag……Kram
Jag funderar på att köpa den cd, vet inte om jag ska ta mig in till stan och köpa den eller göra det på nätet.

hej morsan…ja varför ska man inte kunna be sin guide om ett möte i förtid…innan du hamnar på kullen…du kan ju be om möta dina nära o kära i förtid när du ska sova..ja möte i drömmarna…kram