Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 1706 ggr
snowdrop_
0

Ok?

Jag undrar bara om det är Ok att skriva här vad man känner ifrån ett foto, om man inte kan så mycket, utan när man håller på och lära sig? Jag kan på att jag har gjort det några gånger, man jag vill inte vilseleda någon., jag tänkte att jag gör det mest för träningens skull… ska jag kanske låta bli att skriva in svaren? Hemlis

Karm från Ida

TantAlma
0

Det hoppas jag att det gåt , för det gör jag…. alternativet är ju att man skriver att man är amatör :-)

Pia-F
0

För mig är det också helt nytt. Vi kanske skulle ha en tråd med foton som är avsedda till att öva på. ( det kanske redan finns en så'n )

Jag har testat litegrann och det lär väl visa sig att det bara är svammel & dravel det jag har kommit fram till. Men kul är det iaf. Skrattande

Elisabeth-J
0

Det finns en kategori med foton och det finns trådar där medlemmar har lagt in foton på sig själva som man kan läsa av.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Pia-F
0

Hmm, tänkte väl att det redan fanns en så'n tråd. Det är så många intressanta trådar att läsa och så mycket att försöka "läsa ikapp" när man är ny härinne. Lätt att gå vilse då eftersom man till slut knappt vet var man varit eller var man sett vad. Skrattande

Det jag har testat på nu är ju ett foto som Sarah80 vill få avläst"Vad är det som händer i vårat hus" heter tråden. Jag har iofs skrivit att det är ett test, så jag hoppas att det är ok .

Huset är intressant och det finns mycket att se där. Jag har beskrivit vad jag sett i det ena fönstret och hade tänkt fortsätta med resten imorgon. Men som jag skrev tidigare kanske det bara är svammel som kommer ur mig.Fundersam Men då har jag iaf försökt.

Elisabeth-J
0

Det är öppet för alla att läsa av det som efterfrågas oavsett om man aldrig har gjort det tidigare, är i träning eller kan det bra Det är ju jättebra att du börjar träna på att känna in foton :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

snowdrop_
0

Ok, vad bra, skänt att veta att man kan träna. Glad

jo det är ju som en djungel i hjärnan, vad som är ens egna tankar och inte. men dom sista två bilderna jag kikade på hade "rätt" det första var om ett rum (någon slaktar grej brevid tydligen) men när jag såg rummet kom det direkt in i hjärnan hund. när jag tittade sen så var det så att det var en hund med om gått bort där.

Sedan var det en röd villa, någon frågade vad som hände där, och när jag såg villa kom övervåningen in i hjärnan, och tydligen så är det övervåningen det händer saker.

De må vara små saker som jag känner men det är roligt att känna att det har hänt något. Skrattande

dilba
0

Ett tips är ju som sagt att du talar om för den som lagt ut tråden att du övar, så de inte tror att du är ett proffesionellt medium. Faktum är att vi är många som övar på sök och finn trådar, djurkommunikationstrådar osv. Lycka till med övningen!

snowdrop_
0

Japp hädan eftar ska jag göra det Skrattande