*Rysa*
Jag var i Polen för några dagar sedan och där är ju många ruiner och det "spökar" mkt där. Jag kunde inte somna den första natten.
Jag kände hur någon tog sakta på min kudde och jag blev jätterädd, jag kan prata med andar fast jag är 12 år. -.-' . Men iallafall.. jag hade legat ner och varit rädd i ca. 20 min och då tog han på min kudde igen . Jag blev stel . Jag ville skrika men jag kunde inte ,asså det är obeskrivligt, jag ville bort därifrån men jag kunde inte , det var något som stoppade mig från att röra mig, jag kände en kraftrunt om mig under detta.. Jag blev trött på mig själv och andades ut så släppte det .
Vad kan detta betyda ? , har det hänt dig ngn gång? , Vad kallas det ?
Nej det har inte hänt mig att jag blivit fast hållen. Men vad du kan göra är att be "den" sluta för "den" skrämmer dig och lämna dig i fred. Sen kan du föreställa dig att du sluter dig i ett skal och be din guide om hjälp att hålla " den" borta. Du kan också leta i ditt innre efter en riktigt trygg plats så du känner dig stark. Ett minne en person som håller om dig.
Du kommer säkert få riktigt bra tips här ifrån från alla håll och kanter, men jag hoppas det får dig att känna dig lite tryggare.
Läs tråden jag startade om sömnparalyser, den ligger under upplevelser. Det låter lite som det faktiskt. Elisabeth la även in en länk till en artikel. Kolla upp det!