Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 442 ggr
Tatsu
0

En komplimang dag..

En idé dök upp i morse i huvudet,
vi kan väl göra morgondagen till en komplimangdag och ge någon eller några en komplimang, det behöver inte vara så märkvärdigt, tex vad fin du är i håret, vilken fin skjorta du har, etc.

Man blir ju glad inom sig, men oftast säger man.. den här skjortan är ju jättegammmal, och håret har jag inte gjort något åt idag…
För vi är ganska dåliga på att både ge och ta komplimanger.

Vi har en säljare som är mästare på att ge komplimanger han hittar alltid något, men det kan bli lite väl överdrivet. sist hade jag ögonfransar som i tv-reklamen och ett fantastiskt hår.
Jag vet att detta inte är sant, men jag var ju lite mallig ett tag i alla fall, så gör han med hela personalen och till och med min yngsta dotter sa- den säljaren är ju jättetrevlig, honom tycker jag bra om.(annars tycker hon att många av våra säljare är dryga)
Så ge bort lite komplimanger i morgon, det är inte så svårt.

Kram från hårfagra och fransprydda Tatsu

Elisabeth-J
0

Det var en bra ide Tatsu! Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

TantAlma
0

Låter gott, imorgon firar jag förresten  14 år tillsammans med min man. Skrattande Det var många som inte trodde det skulle hålla. De dök inte upp på bröllopet pga av det. Penga mun

Tji fick ni…. Säger jag bara.

Zelma
0

En bra idé! En komplimang kan faktiskt lysa upp hela ens dag, även när det känns väldigt jobbigt. Jag ska anta uppmaningen. Lycka till ni övriga.

zeretki
0

Hmmm…

Pia-F
0

#2 Tant Alma!

Hahaha..visst är det kul att få knäppa dem på näsan..min sambo och jag fick 2 veckor av de flesta..en trodde det skulle kunna hålla i 4 veckor, men det var bara för att vara snäll fick jag höra…..de flesta trodde att jag skulle skrämma iväg honom innan det blev för allvarligt…..hade en tendens till att göra så på den tiden……Nu har det gått 17 år..och ännu är lever vi tillsammans..

I vilket fall som helst GRATTIS!

dilba
0

#2 o #5 Ha ha ha…det var samma för oss….Det där håller aldrig! sa de. tretton år har gått, tre kottar, gifta och lyckliga är vi. Stor satans knäpp på näsan åt alla som inte trodde på oss.

TantAlma
0

* tack Pia! De samma 17 år , det är bra det…. Grattis själv. Skrattande