Kramar & Healing
Vill med denna tråd,starta en Healing & Kram tråd till allas vår Sajtvärd Elisabeth Johansson,då hon gång efter annan utsätts för påtryckningar,trakasserier och annat obehagligt,sen hon startade detta Forum!Både du själv och vi vet,att det inte finns nån grund för det förtal som sprids av en viss grupp personer.Vi finns vid din sida,vad som än händer!!
vad helt anonyma personer skriver eller påstår är inget värt i mina ögon precis! vet att Elisabeth gör ett bra jobb!
Så skickar en kram jag också!
Jaa, jag sänder tusen varma kramar och kärlek till dig, Elisabeth!

skickar en massa kramar o healing till dig. Vi uppskattar dig jättemycket. bamsekram Rose

Även om jag inte kan ge healing så kan jag iaf ge kramar 

Kramar kan jag också ge, det behöver vi alla ibland. Massor till Elisabeth inatt!!!

Skickar väl ett gäng ja oxå då ;)
Många kramar till Elisabeth och övriga medarbete här på Övernaturligt! Jag har inte varit medlem så länge men sajten har redan gett mig jättemycket! Förstår att det ligger mycket jobb bakom och ser ju hur ofta Elisabeth och ni andra är inne och deltar i diskussionerna. TACK!
(Jag känner dock inte till dessa trakasserier/påtryckningar från vissa här inne.)
KRAMAR
Kramis till dig ,Elisabeth.Jag tycker att Du gör ett underbart jobb.//Tiia
Sänder stöd kram jag med,det börjar bli uttjatat med dessa löjliga inlägg med jämna mellanrum,som inte leder någonstans ändå.
Tycker du gör ett fantastiskt jobb och du är en genom trevlig person. Kram runt nacken../Lisa

Jätte många kramar från mig med 

kram o healing skickar jag oxå.
Massor med kramar, ljus och värme.
Jag vill också kramas :-) Många varma kramar till dig Elisabeth!!

Du har vårt stöd.Kramar.
skickar en jätte kram till dig elisabeth
Instämmer helt och fullt med alla föregående talare här!! KRAM från mig med. 

Stor kram till Elisabeth!

Skickar en stor varm kram till dig Elisabeth!
Detta är ett superbra forum förutom att vissa personer inte har här att göra! Skickar också massvis med kramar och healing till dig Elisabeth!!!

Kram på dig Elisabeth!
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Jag skickar varma kramar och healing till dig min vän.. Du är värd allt positivt och förtjänar INTE någons påhopp… Du är värd det bästa !!
Kram och Ljus MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Jag vill också visa mitt stöd för dig. Skickar en kram med ljus och värme.
Håller med dig #1 Och skickar massa kramar o healing till dig Elisabeth. 

Tack för all healing och alla värmande kramar, det behövs nu och det ger mig kraft och styrka. Ni är verkligen underbara vänner! Tusen kramar tillbaka till er alla!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Många och goa kramar till dig elisabeth.
Kära goa Elisabeth!!
Skickar med Ljus och Hjärtekramar och all healing jag kan ge!
Och Du…
…Puss i pannan med *fniss*
Med vackert snölykteljus // Shintaida
Självklart vill jag också ge dig en kram Elisabeth! Endast med ögonen öppna ser man den person man har framför sig.. Kram!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Jag kan inte heala, men kan skicka en massa kramar och positiva tankar, och hoppas att allt ordnar sig.
Vi behöver alla uppmuntran och jag tycker att denna sajt är intressant och ett jättebra iniativ av Elisabeth, jag har fått svar på många funderingar av både henne och andra på detta forum.
Stora bamse kramar till er alla.
Skickar kramar och några fina buketter med blommor Till Dig Elisabeth och alla Er andra som är så trevliga och goa. Trivs så bra här. Healing kan jag ju inte men värm omtanke hoppas jag att jag kan skicka. .
Var rädda om varandra

Då jag både är kramdiggare & fått höra att jag har "healing hugs" så är det inget snack om saken: *KRAM* till E.
Bamsekramar till dig Elisabeth, det är du värld……
Stor kram till dig Elisabeth KRAM
Allting är möjligt

Healing kan jag inte men jag är en jäkel på att kramas, hårt också!

Jag Kramar er jättehårt tillbaka! 
Elisabeth
KRAAAAM, med omtanke, tack för att du finns!
Mirja

Ja kram på dig E.J. Du gör ett bra jobb. 
SEV

Skickar healing och många kramar. Tack för att du finns Elisabeth du är värdefull.
Många styrke kramisar från mig med 

kram elisabeth, alla vi som huserar på denna sidan, känner av dina avsikter i våra hjärtan, det behöver inte kläs i ord. Annars skulle vi inte befinna oss här och trivas med det.
Elisabeth, du är en varm och härlig person, som jag helt enkelt avgudar! Tack för att du finns! *bamsekram*

Tack än en gång alla kära vänner! Tusen kramar och rosor tillbaka! 
Elisabeth

Åhh jag älskar kramar! Ger dig Elisabeth 1000 av dom! Å så en liten 
Kramar är den bästa healingen jag vet. Mycket kärlek är det enda som håller de onda trollen borta, då de endast vill stjäla energi.