Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 721 ggr
april4
0

Nån som .....

kan förbarma sig över mig och vara snälla och skicka healing. Jag har så himla ont i högra njuren.Det hugger och värker…….jag kallsvettas och mår illa. Jag vill inte stanna hemma från jobbet. Jag brukar ha Voltaren mot det, men nu är dom tyvärr slut. Tacksam på förhand.

Clary
0

Såklart att jag försöker hjälpa dig.

Kram

Medarbetare på Feng Shui och Indien

april4
0

Oh, tusen tack ClaryGlad

dilba
0

Men snälla rara…har du njursten?? Gå till akuten snälla du!!!

Men visst om du tror att healing hjälper så ska jag banne mig försöka skicka dig lite din stackare…

kram

april4
0

Måste bara tala om att er healing gjorde susen. Både värken och illamåendet är borta, samma med kallsvettandet. När jag låg på soffan så kände jag som hela ländryggen var som en isbit och känseln försvann. Samtidigt blev hela kroppen sådär loj och jag ville bara fortsätta vara och inte kliva upp. Fantastisk känsla.

Tusen, tusen tack till er båda, ni är så underbara. Tänk vilken fin gåva ni har. Kramar om er båda varmt. Jag har inte ord för hur glad ni gjorde mig. Tack snälla niSkrattande

dilba
0

Det var nog clary som lyckades isf. Själv har jag aldrig tidigare prövat! Skönt att du mår bättre och tack för kramen.

kramar tebax

april4
0

Men då ser du, att du har talanger. Med gemensamma krafter kan vi flytta berg eller hur? I vilket fall som helst, så är jag såååå glad för att värken är borta. Tack än en gång.

dilba
0

hehehe…så nu får man lägga till healer på cv:t då menar du??

april4
0

Ja varför inte.

Clary
0

Med gemensamma krafter kommer man långt Dilba!

Skönt att det hjälpte.

Kramar

Medarbetare på Feng Shui och Indien

april4
0

Tusen tack Clary. Uppskattar det verkligen. Det var så himla skönt när det släppte och illamåendet var borta. Varma tankar och tack än en gång.