Gryningens timmar
En mycket när och god vän sjunger en låt mot det meningslösa våldet
.
Klicka på knappen musik.

Jag har lyssnat på den och blev väldigt berörd.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Vist blir man det är ju lite grymt samhäll vi lever i.
Kram Fia

#2 Ja det skulle behövas mycket mer manifestationer mot våldet som sker i samhället idag, det har blivit så grymt och varje dag läser man om misshandel, knivmord, skottlossning m.m. Jag blir ledsen när jag läser en dagstidning och ser allt om hänt och då vet man att det bara skrivs om en liten bråkdel av allt egentligen.
Elisabeth
Ja det kan jag hålla med om, här där jag bor får man en chock om polisen INTE varit en dag. Polisen plockarin människor på löpande band 1 timme senare är dom släpta.
Kram Fia

Håller med.. den sången berör.. och är en tanke ställare..
En duktig artist oxo…
/RL

#4 Här får man en chock om man ser en polis eller om något händer i vår lilla by :) Jag är glad att jag flyttade från Eskilstuna, det är ju känt som Sveriges Chicago. Där vill jag inte att sonen växer upp som tonåring!
Elisabeth

6# är blir man chokad om man inte ser polisen på en hel dag här också. häromkring bor ungdomar och sånt som har problem av något slag, typ knark, har trubbel med polisen osv.
En jätte fin låt, duktig sångare! 
vist är det, jo duktig är hon, och en kul och rolig tjej vi har mycke kul ihop när hon är ute och spelar och även hemma man har inte tråkigt med henne vill jag låva, hon ska lägga in sina anndra låtar där också men det blev nå galet när den här låtten skulle läggas in, så dom anndra är borta tillfälligt men kommer väll upp så småning om.
Kram Fia

Här går den att ladda ner låten, man höger klickar bara på låten, för mig står det spara mål som.
Kram Fia
Vilken underbar och sorgsen låt. Musiken och orden fick mig att rysa.
Ja jag håller med, och den får en att tänka efter.
Heidi ringde mig för en stund sedan för att berätta att dom spelade den här låten på Radio, hon trode inte att dom skulle spela den på radio med tanke på alla inblandade och det är ju en ganska känloladdad låt, men gissa om hon blev snopen i dag på lunchen när dom sa hennes namn på radion och började spela den.
Hon är jätte glad för att så många tycker om den.
kram FiaB

ja, jag har lyssnat mycket på låten och kan bara gratulera till att det som berör människor på djupet, kan inte ens dom som bestämmer om vad som får synas och höras i media, stoppa i all evighet.
En sång som berör och rör vid de innersta nervtrådarna i människors hjärtan.