Kan man känna?
Kan man känna när det blir snö i Årjäng? haha undrar bara vill ju ha snö
Kan man det?

? Ingen?

Jag har varken tid eller ork att kunna känna in när det blir snö på olika orter i landet :) Snön kommer säkert till dig med snart. Här fick vi snö i veckan men det regnade bort idag. Men vi vet ju att det inte är lång tid kvar tills det blir kallar igen och ny snö faller till marken för att stanna ett tag :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag kan ibland känna lukten av snö ibland. Luften brukar oxå vara mer isande då.

Just nu regnar det xd
Jag kan också - oftast - känna doften när det ska bli snö…kan inte beskriva doften alls! Jag bara vet…
Med Ljus // Shintaida

Jag blir kall när det är snö på gång, en isande känsla inombords. Jag är otroligt väderkänslig tyvärr. Både genom att få ont i kroppen när kylan kommer och blir låg när det är lågtryck. blir till o med yr o konstig då.
Rose

och jag får vädervärk i fötterna, när det blir kraftiga omslag i vädret. Men inte om snön kommer i Årjäng, då, eftersom jag bor i Göteborg.
Vädervärken är en gåva av min mormor, hon sade själv att jag är enda barn, eller barnbarnet (av 6 barn och 14 barnbarn) som har fått hennes hemska vädervärk, och det stämmer jag in i.
vill ni ha snö redan?jag vill ha mer av soliga höstdagar.

Känner ochså den speciella doften av snö när det vankas snö.
#3 haha, samma här ^^ Roligaste är att jag smittat av det på min dotter :)
Min lilltjej…fem år har i flera års tid sagt när det snart ska snöa _ mamma det luktar vinter!