Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 2842 ggr
Tatsu
7

Ser döda människor.

Jag har under några nätter sovit dåligt, vet inte varför men jag har inte heller känt att jag är 100% okey, kanske en förkylning på gång.
Men jag har vaknat och somnat och drömt mardrömmar eller konstiga drömmar. Och under två tillfällen har människor dykt upp som jag inte har något att göra med och inte heller känner, ena personen har varit död i många år och den andra en artist dog i år. Hur kan det bara komma upp i huvudet på en, jag kan inte förstå. Har även haft andra konstiga drömmar.
 Betyder det något ? Har annars svårt för att komma ihåg drömmar, men de här har fastnat.
Är det någon som kan ge en förklaring?

YvonneW
1

#0 Jag drömmer själv ofta om döda människor, fast dom lever förstås i drömmen. Trodde det var vanligt. Träffar ofta på helt okända människor också i drömmens värld. Platserna känner jag igen i drömmen, fast jag aldrig varit där i verkligheten. Skulle också gärna vilja veta vad drömmarna står för.

I alla fall kan det inte betyda att du skall dö, för då hade jag varit död för länge sedan!

En sak jag märkt i sammanhanget är att jag drömmer konstigare och obehagligare drömmar om jag har för varmt i rummet jag sover i.

melia
0

jag drömmer också ofta om döda människor, fast då såna som jag kände.

Tatsu
2

Jag har väl också drömt om andra döda förut, men det har varit människor som man har känt eller släktingar, det jag tycker nu var konstigt är att en person som man i stort sett glömt bort bara kan dyka upp i en dröm, utan att man har pratat eller sett någon bild på denna. Jag tänkte inte att det var något varsel utan det är jag som är dålig att förklara mina tankar.

ps. jag har redigerat min tråd, det blev lite konstigt fast jag läste igenom det först. sorry..