Mörk skepnad i sovrummet
Inatt när jag matade min dotter (vi låg i sängen) hade jag ögonen öppna. Plötsligt fick jag en känsla av att någon iakttog oss. Jag svängde på huvudet och såg en svart lång figur med smal kropp och väldigt långa armar och ben. Den hade inget egentligt ansiktet men något som liknade ett litet huvud. De var jätte skrämmande och jag blev rädd och skrek. Då vände sig figuren mot oss och när jag tittade pånytt var den borta. Vad var det och varför kom den? Hur ska jag göra för att aldrig mer se något sånt?
Skuggvarelser (alver) ser till ditt hem och vakar över husdjur, boskap och de små.
Så jag behöver inte vara rädd?
Nej, du behöver inte vara rädd!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
*puff*
Så då är jag alltså inte den enda? Har sett dessa skepnader väldigt ofta (och nej jag är inte psykiskt sjuk) men nu var det några år sedan. Obehagligt är det.
Jag upplever dessa varelse väldigt hotfulla, de tittar på mig med ögon och blickar som jag uppfattar som fara.
Det finns massa att göra. Man kan sända kärlek till dom. Man kan prata med dom. Man kan studera dom och fråga om dom har vänner. Man kan fråga vad dom vill.
#0 Låter lite som shadowpeople (skuggvarelse) Det är omtvistat vad dessa väsen egentligen är. Vissa påstår att det är tidresenärer, en del tror att det helt enkelt är "vanliga" andar och en del tror att det är utomjordiska väsen. Finns även en annan teori (vilket jag inte får nämna här) De flesta tror dock att de inte är av mänskligt ursprung, vilket jag håller med om (den du såg, verkar ju inte vara mänsklig)
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
För min del är Skuggvarelsen varit varslande . Dagen efter fick möta falska anklagelser, blev en lång process ,som lyckligvist slutade för min fördel. Efter ett år. Rättvisan vann. Men det kanske är olika för olika personer..
Här finns några vittnesrapporter och olika meningar hur man bli av med dem..
"Getting Rid of Shadows"
Hur gör man för att få dom? Alltid är det snack om hur man ska bli av med olika väsen…jag vill ha dom!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"