OT Tävling
Hoppas ni inte blir trött på mej och mitt Hockeytjat.MEN JAG ÄLSKAR DENNA SPORT!!!Åker ju upp till Mora idag,för att se Mora-Brynäs.Hmmm,då tänkte jag att det går ju för 17 att fixa en tävling på Forumet ang.detta.Och min fråga till er, lyder som följer:Vad tror ni att det blir för slutresultat i denna match.
Ni som gissar måste ha lagt era svar senast klockan 18,30 för att de ska gälla.Så fort pucken hamnat på isen,går det ej att tävla mer!!Vinnaren till rätt resultat kommer att erhålla 2 stycken Trisslotter.Mora spelar hemma,så Moras reslutat skrivs först ex 9-1.(Bara ett exempel för den som inte befinner sej i sportens värld i vanliga fall
)Även om denna tävling handlar om Sport,så hoppas jag att ni vill försöka er på nåt resultat…..
**2-5 gissar jag på…Brynäs vinner…
**

#1 Då får jag ett litet helsike i bilen på väg hem,då jag åker med en Brynäsare,
!!

Jag gissar på 2-3.

Då gissar jag på 5-4 till Mora. Tvekar mellan 3 och 4 så… ja 5-4
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#4 Såna resultat gillar jag!!!!Då får de andra ett helsike på tillbakaresan,och det är mycket roligare

Robin vill också gissa :) Han säger 3-2 till Mora!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Åhhhh,vad jag gillar denna Modo-Kille!!!!

3-1 satsar jag på 
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Jag gissar inte.Men jag håller på Robin att han vet…..

Jag gissar på 2-2
Hmm, jag tror det blit 3-4 till Brynäs
Hoppas du får en trevlig tripp
7-2 till Brynäs Gissar jag på

2-1 gissar jag på

jaja nu ni..sa gubben min 5-3 till brynäs….och sverige vinner med 3-0 i fotboll ikväll….detta med sport har jag aldig kommit underfund med…så jag gissar på att lilleva..får en trevlig resa dit och en trevlig resa hem…nu blir det kaffe..har varit uppe vid graven och städa undan barr o löv..så lite ruggig är jag nu….kram
**#2 Ha ha ha…jaha,då rekomenderar jag öronproppar till dig Ewa…om du inte redan blivit hörselskadad på matchen förståss!!
**

#15 Kanske ska ladda med dessa för säkerhetsskull.
Eller för deras skull:-)

#8 menar du 3-1 till mora?
Det hade ju jag tänkt ta

Då byter jag helt enkelt till 3-1 till brynäs
då jag fick upp dom siffrorna i skallen 
men om du menar till brynäs så tar jag mora haha
5-2 till Brynäs
3-5 gissar jag

Det slutar med 1-0 till Mora.

Nu ska jag alldeles strax ge mej iväg på turen upp till Mora!Önskar er en trevlig eftermiddag,och då jag kommer hem så får vi se om vi har någon vinnare här,som kommer att erhålla 2 Triss med en massa miljoner på:-)Hoppas,hoppas!!!Själv tror jag faktiskt att Mora vinner med 3-1!!Så Clary,jag tror på ditt resultat!!
4 - 1 till Mora.
0-2
Med Ljus // Shintaida

1 - 3 till brynäs.

Jag gissar på 3-3. Då blir det ju lugnt i bilen hem också 
För att jag håller på Brynäs och det är dags för en vinst så gissar jag på 1-3..Ja, att BRYNÄS vinner dårå :-)
Hoppsan…såg nu att det resultatet är taget…..så jag drar till med 0-3…hm….

2-4

4 -2 till Mora!

Melia, sent ute men jag menade såklart
3-1 till Mora
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Det blev 2-1 
Neeeeeeej……ojojojoj…..gamla Brynäs
Hade en 3:a i skallen då jag skulle gissa..men 2+1=3 hahahaha…visst va?

jag hade rätt på moras siffra
/halvsynsk
Grattis KamillaB …det ser ut som du vann…

Jajamensan!!!Grattis Kamilla till ditt segertips!!!Pm:a mej namn och adress så skickas lotterna till dig omgående!!Kram Ewa

Oj! Jag som aldrig vunnit något förut! Vad glad jag blir =) =) Tack så hemskt mycket!!

Håller tummarna så att det även är en vinst på någon av lotterna till dig :)

Tack så mycket Celia =) Jag lovar att meddela om det blev någon vinst! =)