Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 1215 ggr
Vetinte3
0

Hjälp

Hej! Jag skriver detta kl 2 på natten från min mammas säng (jag är 18 år). I alla fall så satt jag uppe i mitt rum och höll på med läxor, var även i skype med en kompis och snackade. När jag plötsligt hör knackningar komma från väggarna. Jag trodde först att detta var min kompis på skype då jag hade earbuds i. Tog ut dem och hörde fortfarande knackningarna. Det var aggressiva knackningar som kom från en sida utav väggen och min garderob, alltså till höger och vänster om mig. Jag blev skiträdd. Skrek men ingen vaknade, inte heller hörde någon annan de höga knackningarna, varken min kompis i skype eller min familj. Jag hamnade gråtandes under mitt skrivbord och efter några minuter så kom de igen, nu från andra håll på rummet men fortfarande i väggarna. Kan inte med ord beskriva den rädsla jag kände. Knackningarna slutade första gången efter att jag skrek men inte andra gången. Iaf så höll de på i ungefär en halv minut och slutade sedan. Dock så kom de en tredje gång, åter igen på andra ställen ifrån väggarna och jag skrek för mitt liv tills någon ryckte i mitt dörrhandtag och in kommer mamma. Knackningarna slutade inte direkt när hon kom in utan kanske två sekunder efter. Jag frågade om hon hörde det, men det gjorde hon inte. Långt inlägg men jag ville få ut det. Har upplevt paranormala fenomen tidigare me. Det var längesedan något så uppenbart hänt. Jag vet inte om jag är extra känslig för detta, men det känns så. Hoppas att någon kan ge mig råd om vad jag ska göra, vill inte behöva vara rädd för att vara i mitt rum. Vet att allt de säkerligen vill är uppmärksamhet men just nu är jag inte beredd på något sånt.

Tjeja
5

Här är ett sätt att stänga ute andra energier och skydda dig själv från att störas och skrämmas: Tänk dig att du omsluter dig själv med ett hölje av ljus. Som om du låg i ett jättelikt ägg av skyddande ljus. Den ljusenergin kommer omsluta och skydda dig från andra andliga energier att störa dig. Föreställ dig nu att du kan och håller ljusägget med dig själv i i din kupade hand. Titta på det vackra ljusägget med dig i och skicka in en tjock ljusstråle med kärlek att omsluta dig där i ägget. När du föreställer dig detta aktiveras och händer det i andevärlden och du blir skyddad och stänger ute andra energier som skrämmer och stör. Kram!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.