SpökenHJÄLP!
Hej
jag bor själv och jag är inte gift. igår kväll när jag skulle gå och lägga mig så hörde jag att ytterdörren öppnades. jag gick dit och kollade dörren var öppen och jag hade låst min dörr innan. och jag är ju nyinflyttad och den som bodde innan där sa att konstiga grejer hade hänt. jag förstod inte riktigt vad men jag brydde mig inte. finns det kanske någon som kan hjälpa mig ? 

Min syster är med om en hel del konstiga saker!
Hon är också nyinflyttad!
Tex. duchsen går igång, cigg försvinner, kylskåpet ändrar ordning (hon går dit och tar något, andra gången står allt helt annorlunda), våran hund "leker" med något vi inte ser och gör massa konstiga saker (morrar, vifftar på svansen, blir rädd).
Men det känns ändå inte obehagligt på något sätt!!
Du kanske inte drog igen dörren ordentligt? :)
Jag har varit med om liknande hemma hos en ut av mina komppisar. Där hände det massa saker som att stereon ökade i volym ensam m.m. Om du känner av dem igen, så prata med dem och be dem sluta. Jag har hört att det kanske jhälper men har inte testat själv. Jag har även hört att "spöken" gärna grejar med det elektriska. Hoppas att det lungnar mer sig hos dig.
min seterio gick igång en gång här hemma fast kontackten inte va i stucken, samma har hänt med tvn. det gick inte att stänga av dem först. tycket det va super lebbit
Min mormors garderob där inne spökar det.
Hemma hos mig spökar det i min mammas sovrum.
Min sovrum spökar det också, jag hörde att nån tappad på golvet i mitt rum och när jag tände lampan då såg jag en batteri på golvet det var mitt i natten. Och nästa natt hörde jag en krona i golvet, men innan dess satte jag kronan i ett skåp men på natten hade nån slängd krona på golvet och min mamma sov och jag sov och då hände det.
Av Niklas.