H-T-A Upplevelser 11/10
Skriv gärna och berätta om era upplevelser efter kvällens healing.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hej Tack för healingen. Jag tänkte att jag skall låta dagen gå innan jag skriver. Jag har de problem som Rosarin beskrev i förra veckan. Jag har känt av det mer i denna veckan som gått. Men har också gjort ett uppehåll med min akupunktur. I går kväll la jag mig tillrätta i soffan och titta på.ja gissa vad. Ghostbusters.
I dag vaknade jag som vanligt. Har bara gått och väntat på att värken skall dra igång som innan i veckan och visst känns den men inte alls lika mycket. Det var min upplevelse
Ha en fin helg
Var rädda om varandra

Hej !
Tack för healingen , dock så kände jag inte av det denna gång ..har mer problem med min rygg idag :( och det verka inte ge sig …pust …men tack ändå!
Blev varm på bröstkorgen. Sen gick jag visst ner i djup meditation….
Med Ljus // Shintaida

kände energiern i händerna och fötterna, sen somna jag djupt och vakna ett par timmar senare
Jag blev sådär skönt avslappnad igen. Det är en underbar känsla. Hopps fler känner så. Känns som att man svävar. Tack så jättemycket alla ni som skickade. Ni är otroligt duktiga.
Nu är det ju lördag kväll. Har inte alls haft den värken som jag hade förut i veckan. Inbillar jag mig tro. Skönt i vilket fall som helst TAck än en gång
Var rädda om varandra
hej tack för healingen,kände inte så mycket men lugn o avslappnad.jag var inte så jättengarerad.jag å syrran gjorde chakrameditation tidigare på dagen.där fick jag till mig ganska mycket och kände mig lugn och harmonisk.
ett litet ps. till er som håller på med healing glöm inte att be om andligt beskydd och att inget negativt kommer till er.osv.
kram till er alla nilla