mobilnr
hände något skumt, hade fått ett mobilnr till en kille som har hand om begravningar,men jag trodde det var en 1 a för mycket ,men jag ringde upp numret som jag lagt in i min gamla omoderna mobil och jag kom fram till killen,så då skulle väl den där 1 an vara där på slutet i alla fall ,tänkte jag, dagen efter så smsade jag killen ,men det funkar inte, nån minut senare ringer killen och då ser jag på hans nummer på mobilen att 1an inte alls finns där på slutet,så då tar jag bort 1an på hans nummer som jag har i mobilen, Hur i helsike kunde jag komma fraam till killen ,fast det var fel nr,,jag har som sagt ingen smart phone,,,,,jag tycker detta är spöklikt ,vad tycker ni
Det tycker jag allt och att han även ringde upp dig när du skicka smset som inte funka.
Du har numret på din gamla mobil och tryckte på "ring upp". Du kommer fram. Du sms:ar killen och det funkar inte, eftersom det är en 1:a för mycket. Killen ringer då själv upp dig och du ser det felaktiga numret som du själv just skrev in. Du skriver in numret korrekt och du kommer fram till killen. Samma numer som i din gamla mobil.

alltså kritan ,jag har bara en mobil och den är en omodern samsung ,köpt för en hundring för 3 år sen,jag hade lagt in numret i mobilen och det var typ 07905432 och en 1 a som inte skulle va där , så jag ringde upp killen trots att 1 an fanns där ,jag var osäker på den där 1 an , men jag kom ju fram till killen, Några dagar senare skulle jag smsa killen ,men det jick inte , hepp tänkte jag och började fixa med annat ,då ringer killen och jag ser att den där 1 an är ju inte där likförbannat. …. ,