Någon??...
hej jag har haft en kuslig, men ändå härlig dröm i några dagar. Det handlar först om att ja träffar folk som ja tycker mycket om. Tex min kille och en när ståenda kompis. Sedan ändras drömmen och ja blir jagad, genom någon svår framkomlig teräng/skog. Det är mörkt ute, bara i mån ljuset springer jag, där främför mig ser ja tydligt kanten framför ett stup. Men jag vet att ja måste fortsetta att springa, anars tar den som jagar mig, mig till fånga. Jag springer fram och slänger mig ut för stuper och medans ja faller ändras min form och jag blir en stor ståtig örn., ljus brun med vit på huvudet. Sedan seglar ja runt i luften. Efter en stund störtar ja bara helt plötsligt, det är då ja vaknar med ett ryck..
va skutton kan denna drömmen betyda tro???

Rädsla för att binda dig kanske.. jag vet inte.. bara en tanke.
nä det är ja nog knappast, ja och min kille har vrit till sammans i 3 år ungeär
putt…
Någon??
hep ingen, som förra gången då..
Eftersom du inte har många svar så tänker jag svara. Om du blir nöjd med svaret eller inte, det har jag ingen aning om.
Det jag tänker är att du ska våga kasta dig ut för stupet, för du kan flyga och bli stark om du vågar göra det du är rädd för.
Det är så med drömmar och mycket annat att DU SJÄLV måste tänka, associera, analysera vad den betyder. MEN man kan ge sina tankar och egna associationer - det betyder INTE att jag har rätt. Det är MINA tankar om det. Det finns ingen här som kan bestämma åt dig vad drömmen ska betyda.
#5 kan det att jag kastar mig utför ha att gjöra med att ja är rädd för att bryta mig upp och söka jobb längre bort än i västragötaland. satt nämligen precis och läste om ett jobb jag fruktansvärt gjärna hade velat ha, fast det ligger i stockholm. vet ju inte hur det blir där, har bara varit där en gång, fast på stationen
skulle bli gad för fler svar.. jag fick aldrig några förra gången ja frågade
#6 Ja, om du känner att det är det som kommer upp i ditt huvud så är det säkert det som drömmen handlar om.
Jag tror inte du behöver några svar från andra, jag tror du har svaret inom dig faktiskt. :) Du VET vad du vill göra. Om du vill ha jobbet, sök det! Du kan alltid säga nej efteråt.