Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: bildgalleri
Läst 959 ggr
shintaida
0

Millis´ Vinnartavla!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hopp!

Här ska Ni få skåda något snyggt!

Då menar jag TAVLAN (till höger om mig *fniss*) som  Millis hade som första pris i sin tävling.

Texten betyder:

Genom Svårigheterna Mot Stjärnorna…. 

Den har gått rakt in i mitt hjärta och står nu på spiselkransen så jag kan se den mest hela tiden!!

Helt underbar är den! Är så glad i den!

Visst har hon gåvan att måla, eller hur??

Med Ljus och Värme // Shintaida

KamillaB
0

Åh vilken fin!

Bybo
0

Mycket fin…Vad betyder texten?

shintaida
0

Oj, det glömde jag skriva!

Det betyder:

Genom Svårigheterna Mot Stjärnorna…

Med Ljus // Shintaida

Carina.S
0

Härlig text!!

shintaida
0

Passar mig perfekt!!

För jag är en "stjärngluttare" varje natt! Speciellt när jag har det svårt i själen…

Med Ljus // Shintaida

Bybo
0

#3 Verkar verkligen som om du krymper…Ser dig ju inte!

shintaida
0

Vad menar Du, Bybo?

Med Ljus // Shintaida

Bybo
0

#7 Nya bilden…känner inte igen dig där…och så är du så liiiten…Krami/ Pia

shintaida
0

*fnissar förnöjt*

Jaaa, Nallen tog nya kort på mig i dag ju, så jag ville visa att jag lyckats gå ner i vikt också.

Ville inte bara ha ansiktsbild denna gång. Du kan se skillnaden mellan bilderna i mitt fotoalbum.

Själv har jag suttit där och glippat…."gillar - gillar inte - gillar - gillar inte….

Med Ljus och Hjärtekram till Dig // Shintaida

Celia
0

Fantastiskt fin tavla! Och jag kände inte heller igen dig, trodde någon annan höll i tavlan ;)

Bybo
0

#9 Du ska gilla-gilla-gilla dig..liten som större PUSS! Men nu räcker det va? Inte mindre för det behövs mycket Ylva :-)

Elisabeth-J
0

Vilken otroligt vacker tavla!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tiia
0

Tavlan är jättesnyggGlad

kath
0

Vilken vacker tavla.. har du målat änglarna själv millis? Vad duktig du är, säljer du dina tavlor, kan man beställa..eller..?

Thinka
0

Tavlan är kanon fin och vad smal och smäcker du blivit inte heller jag kände igen dig.

Vibeka
0

Superfin Skrattande

Wikstr_m
0

Jädrar i min låda vad snygg!!

emji
0

Jag tycker att BÅDE du och tavlan är snygga ;o)

EwaKristina
0

Jättefin tavla Shintaida!!Den är du väl värd!Kram

drutten53
0

mycket vacker tavla…(jag ser två änglar)..hi hi..en stor o en liten…fast snart tror jag det blir två små…kram på dig vännen

Tinnie
0

Så vacker att man nästan tappar andan!!!

Kram

Solen skiner alltid bakom molnen~Ha en strålande dag

Erika-A
0

Jättefin tavla! Ser sådär gammaldags ut den där ängeln som man minns när man var barn. Glad

TantAlma
0

Grattis både till tavlan och viktminskningen. Det var båda mycket vackert gjort…Skrattande

millis
0

Hej alla,

vad roligt att ni tyckte att tavla var fin, jag har växt minst en halv meter under läsningen…Hemlis

Shintaida är en helt underbar människa och är så glad att hon vann och inte minst att hon tyckte om sitt pris.

#14 Tyvärr har jag inte själv målat ängeln.Generad Den är gjord genom decoupage d v s man klipper ut ett motiv på en servett och sedan lite pilligt lackar fast den. Skrev i en annan tråd att man kunde få köpa en för 250 kr inkl frakt (frakten kostar mig 71 kr). Materialkostnaderna varierar men ligger runt 40-50 kr med trädbit, färg, lack, prydnader etc. Då återstår 130-140 kr till mig för flera timmars arbete. Ett annat alternativ är att jag gör en mindre tavla och använder mig av bokmärken istället för decoupage och skriver ett kortare meddelande, då kan man få ner kostnaden lite. Hör av dig till mig om dina önskemål och vad du tycker är rimligt så kan vi nog komma överens.

Vill avsluta med att tacka för ert deltagande och era varma ord, skickar en BAMSEKRAM som tack!

Millis