Bilkörningsdröm
Jag drömde härom natten att jag körde bil ………och såg en man liggandes på vägen framför mig…han bad mig köra över honom…….jag vägrade och körde förbi honom…..i nästa sekund var jag tillbaka igen vid samma ställe där mannen låg framför mig.Han bad mig igen om samma sak och jag vägrade.Detta hände 3 ggr…jag vägrade alla gånger.
Vilken konstig dröm…är det ngn som kan tolka den skulle jag bli jätteglad.
Du vill inte lyssna på din inre animus, din inre manliga sida. Men samtidigt vill du heller inte köra över honom.
Kanske du bör stanna upp och fråga dig själv vad din manliga sida står för i livet, vilken del av dig själv har du inte uppfyllt?
Tack SharpMissy…intressant.Ska fundera lite på det vad det kan vara.Tack igen.
Är det ngn annan som vill tolka drömmen?
Sorry….. men jag själv har ofta drömt om när jag kört bil….Ibland då jag knappt har nån styrsel har jag tolkat det som om jag ej har kontroll över mitt liv typ…..
hur vilken konntroll du har över livet/ din man osv…..
Jag har nog rätt så bra kontroll i dagsläget i alla fall om maken
Jag brukar vara en jättebra bilförare i mina drömmar, men i själva verket har jag inget körkort. Och i drömmarna kommer jag till och med på det att jag saknar körkort och känner skuldkänslor för att jag gör något olagligt. Men det går så bra att jag fortsätter köra.
#6 Jag brukar ha lite problem i drömmarna när jag kör och ska vända,då använder jag fel blinkers

oj ja det var verkligen en märklig dröm.. hmm men jag har ingen aning om vad den betyder. jag brukar också drömma helt knäppa drömmar