jagad..
jag skall berätta om en dröm jag hade för ett bra tag sen, men den var jätteläskig så jag kommer ihåg den, men det blir kortfattat, för jag kommer inte ihåg detaljerna helt.
jag och några (kommer inte ihåg vilka, men för mig att det var två killar) befann oss i skogen, men vi blev jagade, av någon varelse som var svart (ja, alltså som liemannen ungefär) och vi delade upp oss och jag sprang mot bergsluttningen och sanden som fanns där, och de andra sprang åt andra håll. en blev dödad direkt av honom, alltså, den svarta personen han kunde flyga, eller liksom, han svävade, fast han tog mest jäääättekliv, typ 100 meter, så ingen kom undan honom, om man inte tog självmord, så man slapp möta hans blick, så jag för mig jag hoppade från stupet och drunknade nere i vattnet.. någon som har en aning om vad detta kan betyda eller så?
jag kom just på en annan jätteläskig dröm jag hade och det var att jag och några personer (helt okända) var inne i en kvinnas hus. alltså, en kvinna som var jätteäcklig, som en demon, och hennes ansikte.. alltså.. man dog av skräck om man såg in i hennes ögon mer än om man bara flackade. så kommer jag ihåg att hon kom (jag vet inte vad vi gjorde i hennes stuga överhuvudtaget..) så fick vi panik, för hennes bebis fanns inte i vaggan.. så jag lade mig snabbt där, och vet inte om jag skylde för ögonen eller något, men hon kom in och blev arg och förvånad och alla kollade i golvet, men stod runt mig. så gick hon fram till mig och frågade om jag var hennes barn, jag svarade ja flera gånger, men till slut sa hon: jag tror dig inte.. så var jag tvungen o lyfta bort händerna från mitt ansikte och möta hennes blick……
jag kommer inte ihåg något efter att jag just mött hennes blick, men jag tror drömmen slutade i hast..
vet någon vad detta kan betyda?
alltså, jag vore jättetacksam om ni kunde komma med era spekuleringar. :)

jag menar svartklädd person.
och alltså, det handlar hela tiden om att jag blir jagad och att de onda's ögon får man absolut inte möta..
KAN det ha någonting med om att jag försöker fly från något, typ problem ellre så? som jag är rädd för att 'faca'?

nahe :C

jag hade ofta mardrömmar om ögon, som barn, men det var min fars ögon och ´hans ondska, som skrämde mig och återkom i drömmen
Jag drömde en gång om en man som jag mig och 2 andra killar med motorsåg och vi sprang hem till en av dem. motorsågsmannen stod utanför dörren och skulle börja skära i den och han började precis vid dörrögat. Det gav honom problem, jag minns att jag var rädd som 17 , men det där var så konstigt att han började vid ögat varje gång och kom inte in. För jag vakna. Personen som sov intill mig låg och snarka värre en en motorsåg. Rädslan låg dock kvar och det tog en stund innnan jag lugna ner mig.
Men nu när jag tänker på det har båda två dött en förtidig död. De var heller inga killar jag brukade umgås med, utan de var mer välkända. Undra om drömmen var ett meddelande?

ja, öppna ögonen för vem du väljer att sova jämte kanske