Upplevelse
Jag har varit med om en upplevelse nu som slutade med att så många blev inblandade :) Det började med ett telefonsamtal… Jag hade tänkt att skriva om det här, men det blev en "sån" fortsättning på det , under 4 dagar.. så jag har skrivit det i min dagbok istället. Jag har skrivit det under, Telefonsamtal del 1, 2, 3 o 4. Nu har det som sagt var blivit huller om buller i min dagbok..men
Jag vill så gärna dela med mig av detta för det var "häftigt"
Kram Katie

Jag ska genast in och läsa i din dagbok :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag ilar oxå dit *ler*
Har läst…Blev så glad..känns så piliklurigt! :-)
#3 haha.. vilket kul ord.. "piliklurigt" har jag aldrig hört förut :)
*skratt* inte jag heller…innan jag skrev det… Men är som expert på konstiga ord…iaf som barn….kan nämna….Kläavmas= pyamas….Sussussor=….Maxim=mack….osv :-)
Hahaha.. vad skrev du..? Kläavmas.. och sen förstod jag inte riktigt
Sussusor= Vadå…?! .. :) Snälla förklara.. jag tycker att jag har en del ord för mig, men…:)
*S*….. Kläavmas….dä klär man av sig sin pyamas ( vet inte hur jag tänkte) Tofflorna…lät så där…suss suss hahahaha
Och maxim…hm bensin + nåt …som jag inte minns…. Jag hade visst 100 egenpåhittade ord :-)

suss, suss 
# 8 puss, puss
Hahaha.. det blir bara värre.. Näe jag tycker det e kul när man "skapar" sina egna ord.. men det där med tofflorna var roligt, var fick du dom ifrån.. ljuden alltså..suss suss.. vad har du för tofflor..? 
*skratt* Sorry! Eeeh…k Jag hade ett för stora tofflor som jag liksom drog effter mina skor/ tofflor….. Jga tckte att det lät som suss suss suss hähähäh
Hahaha.. så du hade ett par för stora tofflor som du drog efter dina skor.. skulle jag vilja se..:) Du har inte tänkt tanken att köpa dig ett par tofflor i din egen storlek, kanse..kanse.. :)
12# Neeee…så smaert e inte jag hahahaha

*asg och trillar av stolen!*

Åhhh Katie min fina vän, du vet att jag redan varit inne och läst om era telefonspratt
är sååååå härligt!!
Och du kuliga härliga BYBO- Tack för underhållande ord här!!!