Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 769 ggr
kath
0

Upplevelse

Jag har varit med om en upplevelse nu som slutade med att så många blev inblandade :) Det började med ett telefonsamtal… Jag hade tänkt att skriva om det här, men det blev en "sån" fortsättning på det , under 4 dagar.. så jag har skrivit det i min dagbok istället. Jag har skrivit det under, Telefonsamtal del 1, 2, 3 o 4. Nu har det som sagt var blivit huller om buller i min dagbok..men

Jag vill så gärna dela med mig av detta för det var "häftigt"

Kram Katie

Elisabeth-J
0

Jag ska genast in och läsa i din dagbok :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Playja
0

Jag ilar oxå dit *ler*

Bybo
0

Har läst…Blev så glad..känns så piliklurigt! :-)

kath
0

#3 haha.. vilket kul ord.. "piliklurigt" har jag aldrig hört förut :)

Bybo
0

*skratt* inte jag heller…innan jag skrev det… Men är som expert på konstiga ord…iaf som barn….kan nämna….Kläavmas= pyamas….Sussussor=….Maxim=mack….osv :-)

kath
0

Hahaha.. vad skrev du..? Kläavmas.. och sen förstod jag inte riktigt Skrattande Sussusor= Vadå…?! .. :) Snälla förklara.. jag tycker att jag har en del ord för mig, men…:)

Bybo
0

*S*….. Kläavmas….dä klär man av sig sin pyamas ( vet inte hur jag tänkte) Tofflorna…lät så där…suss suss hahahaha

Och maxim…hm bensin + nåt …som jag inte minns…. Jag hade visst 100 egenpåhittade ord :-)

Celia
0

suss, suss Skrattande

Bybo
0

# 8  puss, puss

kath
0

Hahaha.. det blir bara värre.. Näe jag tycker det e kul när man "skapar" sina egna ord.. men det där med tofflorna var roligt, var fick du dom ifrån.. ljuden alltså..suss suss.. vad har du för tofflor..? Glad

Bybo
0

*skratt* Sorry!  Eeeh…k Jag hade ett för stora tofflor som  jag liksom drog effter mina skor/ tofflor….. Jga tckte att det lät som suss suss suss hähähäh

kath
0

Hahaha.. så du hade ett par för stora tofflor som du drog efter dina skor.. skulle jag vilja se..:)  Du har inte tänkt tanken att köpa dig ett par tofflor i din egen storlek, kanse..kanse.. :)

Bybo
0

12# Neeee…så smaert e inte jag hahahaha

Celia
0

*asg och trillar av stolen!* Fot i munnnen Skrattande

Carina.S
0

Åhhh Katie min fina vän, du vet att jag redan varit inne och läst om era telefonspratt Flört är sååååå härligt!!

Och du kuliga härliga BYBO- Tack för underhållande ord här!!! Kyss Flört