Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 284 ggr
Erika-A
0

3 bevis på andeexistens

Hej!
Jodå, ibland behöver det inte vara så mycket information för att det ska nå fram vem det är. Ibland blir man förbluffad över hur skickliga dom är från andevärlden, när det gäller att kommunicera och bevisa sin existens.

Igår när jag stod och pratade med en tjej får jag plötsligt syn på någon som står bakom henne. Han rufsar om i håret sådär på ett busigt sätt och vips dyker namnet Henrik upp + att jag får se en bild på en ryggrad. Jag talar om detta för henne och hon säger att det är hennes kiropraktor hon brukade gå till. Han brukade rufsa till håret när man kom dit, sa hon. Han är fortarande med henne och hjälper henne med ryggen! Ville bara dela med mig av min upplevelse!

Med ljus& glädje! Glad

Erika

kath
0

Vilken härlig upplevelse :) Man blir lika glad varje gång man får "bevis" från andevärlden.. jag själv går med ett stort leende varje gång det händer.. Skrattande

Erika-A
0

#1 Håller med dig om det. Det är fascninerande även om man jobber med detta. Man slutar aldrig att förundras över deras intelligens ibland. Förvånad

melia
0

Wow vad fränt! vad duktig du är som kan få så där tydliga bevis Skrattande

Carina.S
0

Ja visst blir man superglad åt sånt när det händer!! Håller fullständigt med er…Skrattande

Elisabeth-J
0

Vilken klockren kontakt du fick Erika! Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Erika-A
0

#3 Tackar och bockar!! Ja men andevärlden är faktiskt inte så dumma på det där med bevis. En del är riktigt smarta!

#5 Javisst man får väl sina ljusa stunder ibland Flört. Får ju säga att visst blir man förvånad över så få bevis men men….

MIRJAMI
0

Vad mysigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Glad

EwaKristina
0

Härligt Erika!!Spelar nog ingen som helst roll hur länge man sysslat med Mediumskapet,så finns det alltid något nytt att fascineras åt.Skrattande