Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 796 ggr
Smeagol
0

Spöken i köket??

Jag har en väldigt mysko kännsla här hemma i min lgnh. Ja känne rmig alltid säker här förrutom på ett ställe och de är i köket. Och de har verkligen börjat att bli RIKTIGT jobbigt!! För jag är f'n livrädd vissa dagarn när jag står och diskar eller pysslar med annat, men oftast är det när jag diskar. de är en kännsla av att ngn iaktar mig när jag diskar. Jag har ju sett ett spöke eller flera fast de var när ja var yngre. sedan har jag inte velat ha med det att göra. Jag vet inte hur ja ska bete mig riktigt!?

Vet en berättelse om ett par som jämt bråkade när de var i köket, endast i köket, så de höll på att skilja sig. Och på nått sätt ialf fick de reda på att de nog spökade där i köket alltså, så det var därför som de blev osams.

Magster
0

det finns inga spöken.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

[Lill-Jonna]
0

Jag ser ingen anledning att du är inne på denna sajten om du inte tror på det övernatruliga Magster

TantAlma
0

Att du är iaktagen kan bero på att du har din guide med dig.

Smeagol
0

#! nä häpp, de var ju synd för dig att du aldrig sett ngt eller tur för dig kanske man skulle säga!!

#3 guid?? vad är det då?? Och varför just i köket om ja får fråga.

nog har ja kännt samma kännsla fast på andra ställen, alltså inte i lgnhten!!

Idril
0

Magster; om du påstår att det inte finns "spöken", va i hela friden gör du här då? löjligt omoget att påstå att det inte finns spöken när du bara kommer in här för att förstöra stämningen och inte ens har nån förklaring till varför du säger så.. det du säger e inte sant och du har ingen anledning till att komma hit för att säga det utan att ha en motivering.

Smeagol
0

jag tycker att vi släpper vad magster sa. och återgår till ämnet och mina frågor.

Idril
0

#6 jo, men hon kan ju svara hur hon tänkte istället.

peeolina
0

en del vill bara röra till det… så de kan se hur andra reagerar …bjud inte på det…. gå vidare och låt henne göra sina egna upptäckter, man vet aldrig kanske ramlar det ett spöke på henne minst hon anar………………..Kyss

Smeagol
0

Hjälp sökes!!??

dilba
0

prova att bränna vit salvia i köket! Jag har aldrig testat det själv men många säger att det är bra!

TantAlma
0

Du kanske öppnar dig medan du står och diskar och känner av det mera. Jag fick bara den känslan av dina rader. Själv har jag ofta kännt att jag har någon med mig, men det har inte känts läskigt så jag har accepterat det. Dock så är det ganska nytt  för mig så jag har ingen bra förklaring hur du ska göra. Själv mediterar jag när jag kan och frågar min Guide om den ville visat sig och tala om sitt namn. Bara i år har jag fått 3 namn, men funderat över det i många år. Det är från råd jag sett här på ÖN och från en vän.

Carina.S
0

andar brukar dras till vatten, så kontakt i både badrummet och köket när man håller på med vattnet är absolut inget ovanligt i min värld heller..

Bybo
0

#12 Va, va…vad sa du *ler* Varför gör dem det?

Carina.S
0

Jo jag minns att James Van Praagh sa det på ett av sina program att det var så, och efter det så trillade poleten ner även för mig- varför jag kännt "kontakt" med andevärlden så ofta då jag diskat eller suttit på toa eller dushat..hmmm…märkligt, men jag nickar och instämmer bara med honom. men fråga mig inte varför de dras just till vatten, det får experterna uttala sig om..Fot i munnnen

Bybo
0

#14 *skratt* Jag har bett om att få vara ifred på toa…och det verkar jag få vara också….förutom av ungar och katter dårå….

Carina.S
0

#15..jag har väl inte haft vett  att be andarna låta mig vara ifred på toan… I mitt fall så  får jag tjata och be familjen istället om att få  vara ifred där på det allra heligaste..Förvånad

galdra
0

Jag har hört att det ska vara lättare för dom att komma över när det regnar och är dimmigt och rått.Just för vattnet….Även att dom har lättare att vara tillsammans med oss i just vatten.Duschen  osv.Jag har läst det nånstans som jag inte kan komma ihåg.

Bybo
0

#17 Ja just ja…det har jag också hört..kanske nåt med frekvensvågor (eller vad man kan kalla det) kan ha lättare att fara fram i etern då…eller nåt hahaha neeeee…jag är en surrgumma…..

Carina.S
0

#17 och 18, ja just ja ,så var det nog Glad

MIRJAMI
0

Hej! Prata med dem nästa gång du känner att du inte är ensam det skulle jag göra. Fråga dem vad de vill eller be dem lämna dig ifed. Har hört att det kanske funkar.