Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 1454 ggr
melia
0

Otäck dröm :( vad betyder den?

Uch jag hade en sån otäck dröm inatt och jag minns den så tydligt Ledsen jag drömde att jag hade en stor tumör i magen, verkligen jättestor minst som en tennisboll. Varför drömmer man något sånt? uch jag som har börjat må så bra! och så kommer det nåt sånt här som ska dra ner mig, nu är jag ju skiträdd att jag har en tumör i magen ju Gråter eftersom jag minns drömmen så tydligt.. då brukar det väl vara sanndrömmar? någon som vet vad drömmen betyder?

Elisabeth-J
0

Sådana drömmar står ofta för att du har något inom dig, kanske från ditt förflutna som du bör jobba med. Något som sitter kvar som behöver rensas bort kanske?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

melia
0

hmm.. okej :) skönt om det kan betyda nåt annat än just det jag drömde :) hoppas du har rätt! undrans vad det kan vara bara.. min rädsla kanske :) fast jag har ju börjat må mycket bättre dom senaste veckorna! har inte haft ångest oro hjärtklappning eller nåt sånt på länge! tycker jag är lååångt ovanför ytan o simmar nu :) ända tills jag drömde den här skitdrömmen Skrikandes så lite som kan få ner mig så fort :(

Elisabeth-J
0

#2 Det är ju jättebra att du har börjat må bättre och släppt mycket men drömmen kan stå för att du har lite kvar att släppa bara så du behöver inte vara rädd eller känna ångest för drömmen.

Elisabeth 

melia
0

Vad snäll du är Elisabeth Glad det känns så mycket bättre bara av dina svar! Glad jag bestämmer mig för att tro som du Skrattande önskar bara såna saker kunde visa sig på lite annat sätt än genom mardrömmar…

Elisabeth-J
0

#4 Mardrömmar kan vara positiva drömmar också Glad

Kramar!!!

Elisabeth 

uskan
0

Har också haft konstiga drömmar vid några tillfällen,det låter kanske konstigt men det har varit tex att man varit i ett hus eller lägenhet då det spökar saker som flyttar sig mm en gång så såg jag min avlidna bror i drömmen men jag skrek i drömmen för att han var så nära mig  och ansiktsfärgen var mycket blekt undrar varför man drömmer så här,nu undrar jag även att min bror kanske skulle hälsa på i drömmen men kanske aldrig mer gör det för att jag blev rädd,finns det ngn som kan tyda detta har tänkt ofta på detta