Vad ser ni här då??
Hmm… jag känner nåt glatt med den där, vad det nu är för nåt… Nån som vakar över dig kanske.. Är det du som står i nedkant på bilden?

Lite läckert…. säger som ovan - är det dig man skymtar?
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Hehe.. ja visst är den! Nä det är inte jag som skymtas, det
är jag som tar fotot.
Nån mer som har nåt att säga om denna boll??

Nog kan det vara en av skogens många väsen som skymtar på bilden. Vet du vilken månfas det var då bilden togs. Jag brukar känna av många skogsvarelser i det tredje kvarteret.
#5 Jag har oxå hört det. I vissa fall äre nog så, men inte alltid tror jag
..
#6 Nä det har jag tyvärr ingen aning om.. Kortet togs för ca 1 år sedan vid den här tidpunkten..

Jag har tittat efter i min månalmanacka och vid denna tidpunkt förra året stod månen i andra kvarteret vilket, enligt mig, gör det mindre sannolikt att du stött på ett naturväsen. Men omöjligt är det inte.
#9 Jahapp där ser man.. Tack för att du tog dej tid tittade! Fast jag måste ändå tro att det är nånting
..
Jag är 11 år så vet inte om min åsikt räknas, men jag har väldigt mycket kontakt med andar! men iallafall jag tycker det ser ut som ett fint grön-grått öga som kollar på dig. Eller så ser de ut som om man skulle kunna gå in i det? ett hål ungefär, som att någon vill fånga dig, vill kanske ha dig nära ?