Det okända
Vet någon här när Det okända ska börja till hösten???

Väntar också på det! 
Det skulle väl bli nåt annat slags Det Okända till hösten. Det skulle typ va några människor som skulle få lära sej hur man utvecklar sin mediala förmåga eller va det va.. kommer inte ihåg. men när det ska börja vet jag inte.
Hej Opal!
Det kommer inte att bli ett program som "Det okända" var tidigare!Det kommer att vare en jury bestående av några medium bla Jörgen,Vendela mfl som utför en del tester för hur & på vilket sätt man är lämpad som medium eller kan utveclas vidare!
Kram Anna

Ja, det har jag hört talas om. Ska bli spännade att se.
Det okända inatt, 05.25, repris från 2006, med Elisabeth!

#5 Menar du Lange eller mig?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
6# förlåt jag skrev inte efternamnet, men jag menade dig, jag fick se det i en tv tablå, jag kommer ihåg det avsnittet, var intressant, ska försöka hålla mig vaken
så här stod det:
"Svenskt ockult magasin från 2006. Del 4 av 10. I familjen Reiters hem i Salem syns ibland ett främmande mansansikte på de fotografier som familjen tar med webbkamera. Det är mellandottern Therese som drabbas hårdast av det som försiggår i huset. Det är i hennes rum ansiktet syns. Mediet Elisabeth Johansson försöker hjälpa Therese och den övriga familjen. Repris från 14/4."
Kram / Jimmy

Elisabeth
hoppas det är lugnt att jag skrev det här
, men du gjorde ett bra arbete kommer jag ihåg så ska bli roligt att se igen!

Vilken tur att man är en nattmänniska som vänt på dygnet det måste jag absolut kolla på =)))

#9 Det är ok att du skriver det men jag hatar att se eller höra mig själv på tv så jag kommer att sova som en stock! Min son skulle visa programmet för sin nya flickvän en gång och det fanns ingen dörr att stänga till vardagsrummet, så jag satte på en cd på hör volym så att jag inte kunde höra tv:n :)
Elisabeth

Nämen då måste jag ju ställa klockan det programmet har jag ju inte sett!
11#, jag förstår dig, det är lika dant nästan när man hör sin egen röst inspelat , det låter ju inte alls så som man tror, så jag skulle också tycka det var jobbigt att synas eller höras offentligt.

#13 Hahaha ja och man är ju också självkritisk så när man hör sig själv så tänker man ju också, varför sa jag så? T.e.x så svarar jag på frågan om jag kunde haft fel, jag svara bestämt att det kunde jag ju inte för den anden var så tydlig och klar men vaddå? Vad klassas som fel? Jag hade ju kunnat svara på den frågan på ett annat sätt osv. Men så är det ju ofta :) Det som ändå är bra att se och höra sig själv är att man lär sig också men huuu så svårt det är att lyssna på sin egen röst!!!
Elisabeth
14#
ja oavset hurr bra man skött sig så kritiserar man sig nästan alltid , men jag tror ändå att det är bra och som du säger att man lär sig nog mycket på atts e sig själv arbeta, jag har lyssnat på mig själv ett par gånger efter sittningar, det är hemskt! hehe, sedan medverkade jag i en seans på lokal tv, den har jag inte sett en och jag vill inte heller göra det! så pinsamt!

det okända academi kommer i morgon kväll… programmet där ett antal "mediala" får chans till utbildning..

#16 Akademien sänds på onsdag kl. 20.00
Elisabeth

Jag har inte heller sett dig Elisabeth i det programmet, så då får jag en anledning att var uppe hela natten! Tur att man är "arbetslös", och inte måste upp till jobbet ha,ha! Det är bara katten som väcker mig med att trampa på mitt bröst när han tycker det är dags för mig att stiga upp!
#14 Vi blir nog många som tänker titta på dig Elisabeth ;-) Jag har ställt klockan ifall jag skulle somna…..Det ska bli kul att titta

Jag törs nog inte visa mig här på ÖN imorgon
Men om ni ska titta så kan ni väl bara kika liiite och hålla för öronen 
Elisabeth
#20 Hahaha…neee, jag har tagit fram kikaren och laddat hörlurarna så jag han ha högsta volym på, utan att väcka barnen :-D

Vilken kanal skulle det gå på??

#21 Hahaha ja det är ju typiskt dig bybo!!! 
Elisabeth

Tror det ligger på TV4 Anytime också (?) Ska kolla det när jag inte är så trött som nu. Känner igen beskrivningen på avsnittet, så jag såg det nog när det sändes. Fast det hade varit extra kul att se nu när man vet att det är Elisabeth som är med :)

Jag kommer inte ihåg vad programmet heter, men det går på onsdagar kl 20.00 i TV4+. Man kan väl kalla det för en skola för blivande medium.

Jag sov riktigt skönt den tiden på morgonen, men jag undrar om jag kanske drömde någon mardröm just då 
Elisabeth
Neeej, jag missade det igen! Mitt straff för att jag inte läser trådar så ofta… :(

Äääh inte orkade jag gå upp klockan tio över fem!

oj, då gick upp mitt i natten, pga. värk, och slog på tv4+ (tror jag att det var) och då var det en person vid namn elisabeth j. som var medium där. Personligheten, som jag uppfattade den, har ju själv aldrig träffat henne var: ödmjuk, balanserad, seriös, respektfull. Jättekul, för det var väl du elisabeth

Höll mig vaken och tittade på Elisabeth i morse! Du var suverän Elisabeth! Du ingav förtroende, kunnighet och självsäkerhet på det du såg och förmedlade.
Blev bara lite förvånad, trodde du var en "storscha"från Backe? Hörden ingen dialekt direkt!
Kram
Jag höll mig vaken jag med :-) Nu är svidig i ögonen. men håller med er…Elisabeth var kanon! Lugn, saklig, ödmjuk..osv…plus träffsäker dårå….

så där blir det när man inte läser alla inläggen i tråden ordentligt, det står ju mycket tydligt att det var i natt, som den visades. Det var ett fint program elisabeth, jag vet precishur självkritiskt man är till sin egen röst och sitt agerande på film, men du får lita på oss här, det var fullt dugligt.
#14 Du var helt super i det okända! Men bara för att du tycker att det är jobbigt att se/höra programmen igen så ska jag berätta att när jag gick på sjuksköterskeutbildningen nån gång på 1800talet så fick vi utföra fejkade patientsamtal med riggad videokamera. Därefter fick vi analysera allt vi gjort och sagt, och det VAR JOBBIGT!! Man såg alla olater man har som inte är så särskilt charmiga. Rösten låter som en tjock gröt. Det jag fick med mig för all framtid var bla att inte sitta som en hösäck när jag har patientsamtal!! Så jag tror att det är nyttigt att reflektera över sig själv på det viset! kramisar!

#33 Så fick vi göra på retorik lektionerna sista året på gymnasiet, vi fick hålla tal framför klassen och läraren filmade, sen satt vi där och tittade igenom filmerna och paratade om vad vi gjort bra eller dåligt.. riktigt hemskt!

#30 Jag har bara bott här uppe i snart ett år, kommer från Eskilstuna :)
Elisabeth
#34….hemskt men nyttigt!!

Vilket intressant program, det missade jag när det gick förra gången.
Lite kusligt med ansiktet i bokhyllan hua , och det var verkligen kul att se dig Elisabeth live och var träffsäker du var =)
Riktigt bra program var det =)
Hej! ni har väldig tur som kan se dessa avsnitter… :) *ingen negativ tanke alls* mot er utan de på tv bolaget. Älskar såna program även vissa va engelska program så man kunnat hänga med allt i textad. Varför kan jag inte se "Det okända" är min dövhet…. Det okända har det väl varit sen länge i några år eller typ. har ingen aning faktiskt. Det enda jag kan se det när Terry Evans är med i för han pratar engelska så kommer det text då.
Har överklagat men de kommer bara med bortförklaringar att pengar inte räcker och sånt. Suck åt dessa egotriska tvbolag som inte anpassar sig för alla folk. mmm…
Urs med min kommentar men är bara… suck.

#38 Winta fy vad orättvist för dig.Det är då konstigt att pengar ska få styra nästan allting.Och det vi hörande tar som självklart är inte så självklart för döva.Jag förstår din uppgivna suck…Kram till dig.
3 39 Tackar! det värmer…. :)