Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 350 ggr
EwaKristina
0

OT 2 Höjdare!!

Nu har jag tränat klartFlörthottat upp rösten i en första etapp!!Hängt fram matchtröjan och sjalen,så nu kan jag ta det lite lugnt fram till Lördag,då jag ska på Hockey,mitt livs passion efter det andliga såklart!!Ska åka tillsammans med 2 från motståndarlaget,2 grabbar.2 Brynäsare!!(Jag är STOLT MORA IK-Supporter…)Men det är inga bekymmer,för den supportermatchen vínner jagFlört!!Man har ju varit Elitseriecoatch,en gång i tiden!Men jag känner att jag behöver lite vila nu från all matchträning,då mina nerver börjar spännas mer och mer ju närmare lördagen jag kommer!!Och sen har jag ju så klart tränat Irländsk Folkdans,Är det Riverdance det heter??Men tyvärr blev jag sjukskriven ett par dar,då jag åkte på en sträckning,just vid det första dansstegetCoolSka åka till Falun på söndagen för att se Micael Flatleys Lord of the Dance!!Så ni kan tro att jag hoppas det blir en höjdarhelg!!Vet inte riktigt vad som blir roligast,Hockeyn eller Riverdancen…….Finns här någon annan som ska på något av detta????Kanske kan träffas innan!!

Tuva-Lena
0

Lord of the dance har glömt bort Sollefteå, annars hade jag också gått! :) Älskar irländsk folkmusik, lite vemodig men oj såå vacker. Och dessa dansare, vilka artister! Ibland tror jag att jag har nåt irländskt påbrå, för jag blir så berörd av deras folkmusik. Lylliga du Ewa, som får uppleva den live! Njut för mig också! Kram! Och hockeyn, ja vi håller väl på MoDo förstås! Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Elisabeth-J
0

Bra Inga-Lena, HEJA MoDo!!! Blir nog att jag får åka med Robin och se Modo annars hejar vi på dom framför teven Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus